Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، امید لیورپول با توقف ۲-۲ منچسترسیتی در زمین وستهم برای قهرمانی لیگ برتر افزایش یافت. حالا می‌ماند پیروزی قرمزها در بازی امشب مقابل ساوتهمپتون که خیالش بابت سقوط نکردن آسوده است و دیدار هفته آینده مقابل ولوز و البته بازی رودرروی من‌سیتی با استون‌ویلا در هفته پایانی.

این رویارویی از آن جهت دارای اهمیت است که سرمربی استون‌ویلا استیون جرارد یعنی اسطوره تاریخ لیورپول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد که ۶ سال پیش یک قهرمانی را با لیز خوردن در بازی با چلسی مورینیو از لیورپول گرفت و به منچسترسیتی تقدیم کرد، حالا باید آن واقعه تلخ را جبران کند. اگر لیورپول امشب ببرد فاصله امتیاز این تیم با سیتی به یک‌امتیاز کاهش می‌یابد و جرارد کافی است با استون‌ویلا در هفته پایانی یک تساوی از من‌سیتی بگیرد؛ آن هم در ورزشگاه اتحاد و زمین منچسترسیتی. در بازی هفته آینده جک گریلیش که پریشب موفق شد به وستهم گل بزند، روبه‌روی تیم سابقش قرار می‌گیرد. بازی وستهم مقابل منچسترسیتی، آخرین حضور مارک نوبل مقابل هواداران این باشگاه بود. نوبل که وفادارترین بازیکن کنونی ۵ لیگ معتبر اروپایی محسوب می‌شود، در پایان فصل وستهم را ترک خواهد کرد.

منچسترسیتی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ تنها یک‌بازی خارج از خانه را باخته، رکوردی که با فصل ۱۸-۲۰۱۷ برابری می‌کند. برناردو سیلوا به رکورد ۲۵۰ بازی با پیراهن منچسترسیتی رسید.

محمد صلاح، ویرجیل و فابینیو قطعا به بازی امشب لیورپول نمی‌رسند اما گفته می‌شود برای فینال ۲‌هفته آینده لیگ قهرمانان در دسترس خواهند بود.

کد خبر 677000 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تیم لیورپول لیگ برتر انگلیس خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم لیورپول لیگ برتر انگلیس خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند