Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دقایقی از توصیه‌ها و پیام پلیس جهت کنترل سرعت‌ها نگذشته بود که در محدوده ستاری واژگونی ال نود بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به وقوع پیوست.
به گزارش خبرگزاری آریا، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در این سانحه به کسی آسیب نرسید گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی ال نود در مسیر ستاری - کاشانی، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 5 پلیس راهور پایتخت به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: تیم گشتی و کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف اقدام نمودند.
وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته از محل تصادف و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این سواری به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره واژگون شده است.
سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌بایست در تمام طول رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند و همیشه با سرعت مقرر رانندگی کنند چرا که اگر راننده‌ای با سرعت غیر مجاز حرکت نماید دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نمی‌باشد و تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی است.‌
می‌گفت: سرعت مجاز باعث می‌شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای کنترل وسیله نقلیه از خود نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آن‌ها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واژگونی کنترل وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران