Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال دانش از تامین کالاهای اساسی و نیازمندی‌های مردم در شهرستان لنده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال دانش در گفت‌وگو با خبرنگار صبح زاگرس، با اشاره به اخرین اقدامات در خصوص تامین نیازمندی‌های بازار در این شهرستان گفت: در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌های دولت و اتخاذ سیاست های جدید یارانه ای دولت و باتوجه به نیازمندی‌های کالایی مردم تدابیر لازم در این حوزه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان لنده گفت: در سطح بازار هیچ مشکلی در خصوص تامین کالاهای اساسی از جمله روغن، مرغ  نداریم و عاملین نیز در حال توزیع کالاهای مورد نیاز مردم هستند.

وی گفت: بحث بازرسی از سطح بازار به همت بسیج اصناف، تعزیرات، اتاق اصناف و صمت در حال اجرا است و شخصا نیز در سطح بازار برای رسیدگی به روند نیازمندی مردم نیز نظارت و بازرسی داریم.

دانش گفت: تمامی کسبه بازار در سطح شهرستان ملزم به درج قیمت کالاها بر روی اجناس هستند و اگر فردی اقدام به درج قیمت کالا نکرده است بدون شک برابر قانون با وی برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: از عموم شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و یا گران‌فروشی کسبه بازار فورا بازرسین و یا با مراجعه به فرمانداری نسبت به نوع تخلف گزارش تا در اسرع وقت به تخلف صورت گرفته رسیدگی شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: تلاش دشمنان برای سیاه نمایی و هجمه بر دولت برای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها به خوبی نشان می دهد که این طرح در نوع خود که گسترانیدن عدالت اجتماعی است به خوبی در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت