Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ با رقابت بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب به همراه بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ایران اکونومیست، کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ از فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه در سراسر کشور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی، داوطلب شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان دریافت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور صبح روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه است.

بر اساس برنامه زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه اولیه این آزمون اواخر خرداد ماه و نتیجه نهایی نیز دهه نخست شهریور ماه اعلام می شود.

همزمان با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، بیست و هفتمین المپیاد متمرکز علمی دانشجویی کشور در مناطق ۱۰ گانه برگزار می شود.

منتخبان المپیاد متمرکز و غیرمتمرکز در اواخر تیر ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نتیجه آزمون های مرحله نهایی ۲۳ رشته المپیاد، اواسط شهریور ماه از طریق سایت مرکز المپیاد اعلام می شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کنکور کارشناسی ارشد ، توزیع کارت کنکور ، سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کنکور کارشناسی ارشد توزیع کارت کنکور سازمان سنجش آموزش کشور کنکور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان