Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «رامین ربیعی» گفت: در حال حاضر کارخانه ها با تمام ظرفیت در حال تولید و توزیع به نقاط مختلف کشور هستند و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین با بیان اینکه یک کارخانه تولید روغن خوراکی در البرز ۸۰ درصد نیاز بازار کشور را تامین می‌کند، گفت: این کارخانه در تمام ساعات شبانه روز در حال تولید و توزیع است و مشکلی هم برای تامین مواد اولیه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی تاکید کرد: ممکن است همچنان برخی سودجویان فعال باشند که مردم می توانند شکایات و اطلاعات خود را به سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

کد خبر 1631957

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد

استاندار البرز در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور هستیم.

وی گفت: البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان ۲ نوبته و کلاس ها نیز با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود.

عبداللهی در عین حال افزود: اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده و تا پایان دولت سیزدهم نیز این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان