Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ مدیر کل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی و امور بین‌المللی پیام در تشریح این حادثه عنوان کرد: آتش‌سوزی سوله قطعات الکترونیکی متعلق به یکی از شرکت‌های تولیدی مستقر در این منطقه از ساعت ۱۰ شب آغاز که با اجرای عملیات، ساعت سه بامداد این آتش‌سوزی مهار شد.

«عبدالرضا مسگری» اضافه کرد: ۱۲ ایستگاه شهری و یک ایستگاه فرودگاهی در قالب ۳۰ دستگاه خودرو آتش‌نشانی برای مهار این آتش‌سوزی شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آتش.سوزی منجر شبه آسیب دیدگی جزئی چند نفر از آتش نشانان شده اظهار داشت: علت آتش‌سوزی و میزان خسارت‌های وارد شده به این واحد تولید کننده تجهیزات الکترونیکی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام در دست بررسی است.

مسگری ضمن تشکر از تلاش‌های عوامل آتش‌نشانی برای مهار این آتش‌سوزی تصریح کرد: فلاح نژاد مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز و جمشیدی رییس سازمان آتش نشانی کرج در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 1631959

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی