Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@18:27:03 GMT

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۱۴۲۲

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان

اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با حضور دو گروه بازیکن پیگیری می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان ۲۰۲۲ در دو گروه در روزهای (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه) و (۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه) به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.

براین اساس ۳۳ بازیکن در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه و ۳۱ بازیکن در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی بازیکنان دعوت شده در دو گروه به شرح زیر است:

اسامی بازیکنان گروه اول اسامی بازیکنان گروه دوم

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بسکتبال ، تیم ملی بسکتبال ایران ، تیم ملی بسکتبال جوانان ، فدراسیون بسکتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال جوانان فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | رودی گوبر مدافعی بالاتر از خودش نمی‌بیند!

ستاره تیمبروولوز یک بار دیگر بهترین مدافع سال شد.

طرفداری | رودی گوبر، سنتر تیم مینه‌ سوتا تیمبروولوز، به عنوان بهترین مدافع فصل ۲۴-۲۰۲۳ بسکتبال NBA و برنده جایزه بازیکن دفاعی سال (موسوم به حکیم اولاجوان) شناخته شد.

گوبر با کسب این عنوان به جمع معدود بازیکنانی پیوست که موفق شده‌اند چهار بار این جایزه را دریافت کنند. دیکمبه موتومبو و بن والاس دیگر نفرات حاضر در این لیست هستند. گوبر پیش از این در سال‌های ۲۰۲۱، ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ این افتخار را کسب کرده بود.

این بازیکن فرانسوی، اولین بازیکن در تاریخ تیمبروولوز است که موفق به کسب عنوان بهترین مدافع سال می‌شود. تیمبروولوز با رهبری گوبر، بهترین آمار دفاعی، کمترین امتیاز دریافتی در هر بازی و پایین‌ترین درصد پرتاب موفق حریفان را در کل لیگ NBA به خود اختصاص داد. این خط دفاعی قدرتمند به تیم مینه‌ سوتا (با رکورد ۵۶ برد و ۲۶ باخت) کمک کرد تا به دومین فصل موفق تاریخ خود دست یابد و در جایگاه سوم جدول کنفرانس غرب قرار گیرد.

گوبر در این فصل به طور میانگین در هر بازی ۱۴ امتیاز با ۶۶.۱ درصد پرتاب موفق، ۱۲.۹ ریباند (بهترین آمار تیم) و ۲.۱۳ بلاک (بهترین آمار تیم) به دست آورد. او در رتبه دوم ریباند (۱۲.۹ ریباند در هر بازی)، دومین فیلدگل موفق (۶۶.۱ درصد)، دومین ریباند حمله (۳.۸ ریباند در هر بازی)، چهارمین ریباند دفاع (۹.۲ ریباند در هر بازی)، ششمین بلاک (۲.۱۳ بلاک در هر بازی) و پنجمین دبل دبل (۵۴) قرار گرفت.

چرا رودی گوبر بازیکن دفاعی سال شد؟
عملکرد دفاعی بیگ من های مطرح لیگ زیر سبد 
محور عمودی: کاهش یا افزایش درصد فیلدگل موفق (زیر سبد) بازیکنان حریف در زمان حضور بازیکن در زمین نسبت به زمان عدم حضور
محور افقی: کاهش یا افزایش تعداد اقدام های (زیر سبد) بازیکنان حریف در زمانی که بازیکن مدنظر در زمین حاضر است و زمانی که حاضر نیست 
نتیجه گیری: زمانی که گوبر در زمین حضور دارد، حریفان مینه سوتا کمتر زیر سبد اقدام می کنند و درصد موفقیت فیلدگل شان کمتر است، او در این زمینه بهترین بیگ من لیگ است 

گوبر ۷۲ رای اول را برای کسب این عنوان دریافت کرد. نتایج کامل آرای بهترین مدافع سال ۲۰۲۳-۲۴ لیگ بسکتبال NBA به شرح زیر است:

ویکتور ومبانیاما و بم آدبایو به ترتیب دوم و سوم شدند 

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • چرا گوبر بازیکن دفاعی سال NBA شد؟
  • بسکتبال NBA | رودی گوبر مدافعی بالاتر از خودش نمی‌بیند!
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد