Web Analytics Made Easy - Statcounter

  «افشین ناصری» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره قرار بود ۲۷ اردیبهشت به مدت سه روز به میزبانی این شهر برگزار شود که با تصمیم اعضای هیات اجرایی جشنواره تاریخ برگزاری آن به هفته نخست تیر ماه تغییر یافت.

وی افزود: به علت آماده نبودن تعدادی از گروه‌های راه یافته به بخش رقابت جشنواره و با درخواست آنها زمان برگزاری جشنواره به روزهای چهارم تا ششم تیر موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی «نالشکینه» بوکان ادامه داد: با نظر هیات بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۱۲ گروه نمایشی از آذربایجان غربی به بخش مسابقه راه پیدا کرده‌اند و طی سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ناصری با بیان اینکه برای نخستین بار آثار حاضر در این جشنواره در هفت روستای پرجمعیت و نزدیک به شهر بوکان نیز به اجرای تئاتر خیابانی خواهند پرداخت، گفت: «پژمان شاهوردی»، «رامین راستی» و «بابک لطفی خواجه پاشا» نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی آذربایجان غربی در این شهرستان را داوری خواهند کرد.  

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره، پژمان شاهوردی، یکی از اساتید این جشنواره، ورکشاپ ۱۲ ساعته‌ای با موضوع طراحی فضا و بازیگری خیابانی برگزار خواهد کرد که به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر اهدا می‌شود.

ناصری یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته، نمایش برتر و منتخب این جشنواره در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، ۲۵ اثر به نخستین دوره جشنواره تئاتر آذربایجان غربی به نام «نالشکینه» که در بوکان برگزار می‌شود، ارسال شده که از این تعداد ۹ اثر به بخش مسابقه راه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تئاتر خیابانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است