Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:20:33 GMT

فصل جدید با کیف پول من!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۱۵۶۶

فصل جدید با کیف پول من!

 

شاید کمتر کسی باشد که با وجود شرایط تورمی فعلی، بالا رفتن سرسام‌آور نرخ ارزهای فیاتی همچون دلار، یورو و غیره و همچنین از بین رفتن ارزش پول ملی به فکر کسب درآمد دلاری مطمئن برای حفظ سرمایه خود نباشد! یکی از بهترین راه‌ها که شما را به سرعت به درآمد دلاری می‌رساند، ترید و معامله در بازار ارزهای دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا تاکنون نام ارز دیجیتال به گوشتان خورده است، ارزهایی که به سرعت جایگزین اسکناس‌ها، سکه‌ها و غیره شده‌اند و سود خوبی را هم عاید صاحبان خویش کرده‌اند. با توجه به اهمیت کسب درآمد دلاری در زندگی امروز، بهترین راه ورود به دنیای ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی را معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین چنانچه شما هم در این ارتباط سوالی دارید که ذهنتان را به خود مشغول ساخته، حتما تا انتها با ما همراه باشید تا به پاسخ پرسش‌های خود برسید.

ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال به عنوان سری جدید ارزها شناخته می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ به انجام معاملات تجاری همچون خرید سهام شرکت‌ها، ملک و املاک و کارهایی نظایر این موارد بپردازید. ناگفته نماند که این ارزها تفاوت قابل توجهی با ارزهای فیات و معمولی همچون دلار، پوند و غیره دارند. ارزهای دیجیتال کاملا مجازی هستند و به صورت اسکناس یا سکه عرضه نمی‌شوند و شکل فیزیکی و ملموس ندارند. سال 2008 با عرضه بیت کوین که با هدف جایگزینی ارزهای معمولی و اسکناس انجام شد، تحولی شگرف در عرصه زندگی تجاری انسان‌ها شکل گرفت. به مرور زمان و با توجه به سودی که تریدرهای بیت کوین کسب کردند، تعداد ارزهای دیجیتال نیز بالا رفت و با توجه به قیمت بسیار بالای بیت کوین که عملا امکان خرید بیت کوین را از تریدرهای نوپا و جدید سلب کرده بود، تعداد قابل توجهی ارز دیجیتال در رقابت با بیت کوین ایجاد شدند.

به مرور زمان و با بالا رفتن تنوع ارزهای دیجیتالی همچون اتریوم، تتر، دوج کوین، SHIBA INU و غیره بسیاری از افرادی که خواهان کسب سود بودند، به این بازار جذب شدند. البته این ارزها با هدف جایگزینی ارزهای فیات به بازار عرضه شدند و به خودی خود ابزاری برای سودرسانی تلقی نمی‌شدند؛ اما به مرور زمان و به دلیل وجود نوسانات ارزی به یکی از روش‌های کسب سود کلان تبدیل شدند. نمونه بازر این مطلب، بیت کوین است که در سال‌های اولیه انتشار خود ارزش چندان بالایی نداشت؛ اما در سال 2022 هر بیت کوین به ارزشی بالغ بر 40 هزار دلار دست یافته که رقم قابل توجهی است.

نحوه خرید و فروش رمزارزها

یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد دلاری، استفاده درست از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال است. بازار ارزهای دیجیتال همواره به دلیل داشتن نوسانات ارزی و همچنین حجم بسیار بالای معاملات توانسته به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب سود تبدیل شود. اگر به صورت ساده بخواهیم نحوه کسب سود در این بازار را به شما توضیح دهیم، بایستی بگوییم که تصور کنید یک ارز دیجیتال فرضی را با قیمت 15 دلار خریده‌اید و به هنگام نوسان بازار، قیمت این ارز دیجیتال به 100 دلار رسیده است و شما در این قیمت آن را می‌فروشید. با این کار شما 85 دلار سود کرده‌اید. البته تریدینگ کار چندان راحتی نیست و بایستی همواره به تحلیل‌های تکنیکال خبره‌های این بازار توجه کنید تا متضرر نشوید.

نحوه کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال

شاید به هنگام مطالعه این مطالب این سوال برای شما مطرح شود که چگونه خرید و فروش یک ارز دیجیتال شما را به درآمد دلاری می‌رساند؟ پاسخ به این سوال ساده است. تصور کنید که شما اقدام به خرید تتر یا بیت کوین نموده‌اید، این تتر یا بیت کوین دارای ارزش دلاری است و شما می‌توانید با فروش آن دلار به دست آورید یا حتی آن را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنید.

مشکل عمده‌ای که متاسفانه بر سر راه کاربران ایرانی قرار دارد، تحریم‌های مالی است که علیه ایران وجود دارد و سبب شده تا بسیاری از بازارهای بزرگ رمزارز همچون فارکس یا صرافی‌های معتبری همچون بایننس (Binance)، کوکوین (KuCoin)، پایر (Payeer) و گیت (Gate) پس از اینکه متوجه هویت ایرانی کاربران می‌شوند، اقدام به مسدودسازی حساب و بلوکه کردن سرمایه آن‌ها کنند؛ اما این تمام ماجرا نیست! با قانونی شدن انجام معاملات ارزهای دیجیتال در ایران، صرافی‌های معتبری همچون کیف پول من، با هدف کمک به کاربران ایرانی به وجود آمدند که شما به راحتی می‌توانید حتی با واحد پولی تومان، اقدام به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود کنید.

صرافی ایرانی کیف پول من به دلیل پشتیبانی بیش از 1200 ارز دیجیتال، شت کوین‌ها و غیره توانسته در لیست صرافی‌های برتر جهان به لحاظ تنوع ارز دیجیتالی قرار گیرد. ناگفته نماند که این صرافی کاملا ایرانی به لحاظ تعرفه انجام خدمات نیز در مقایسه با سایر صرافی‌ها بسیار به‌صرفه‌تر عمل می‌کند؛ به طوری که برای نگهداری و همچنین انتقال و دریافت ارزها هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند و برای تبدیل ارز به ارز نیز کمترین تعرفه ممکن، یعنی چیزی بین 0.25 الی 2 درصد در نظر گرفته است که درمقایسه با سایر صرافی‌ها، واقعا مبلغ بسیار ناچیزی است.

صرافی ایرانی کیف پول من

این صرافی اولین سامانه کاملا ایرانی برای نگهداری ارزهای دیجیتال شما و همچنین انجام معاملات با کارمزد و تعرفه بسیار پایین است و با توجه به بازخورد مثبت کابران فعال ایرانی که بالغ بر یک میلیون نفر هستند، توانسته عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را به خود اختصاص دهد. مهم‌ترین ویژگی این صرافی، معتبر بودن آن است و تمامی خدمات خویش را به صورت کاملا قانونی و با امنیت بسیار بالا انجام می‌دهد و هیچ‌گونه تحریم بین‌المللی مالی بر حساب کاربری شما در کیف پول من اثرگذار نخواهد بود.

شما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود حتی در بازه زمانی طولانی‌مدت ده ساله نیز مبلغی به این صرافی پرداخت نمی‌کنید و این در حالی است که ضمانت نگهداری امن ارزهای دیجیتال خود را از این صرافی ایرانی دریافت می‌کنید. متاسفانه به دلیل شرایط تحریمی کاربران ایرانی به هنگام خرید ارزهای دیجیتال مختلف، با دشواری‌های بسیاری از جمله ریسک بلوکه شدن سرمایه، سرعت بسیار پایین نقل و انتقال ارزها و مواردی از این قبیل مواجه می‌شوند؛ اما صرافی کیف پول من این مشکل را نیز برطرف کرده و شما با یک بار تجربه معامله در این صرافی، متوجه انتقال سریع و امنیت بسیار بالای آن خواهید شد.

مطمئن‌ترین روش خرید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، استفاده از خدمات صرافی‌‌های ایرانی همچون کیف پول من که توان رقابت با نمونه‌های خارجی همچون بایننس، گیت، جمینی و غیره را دارد، بهترین و مطمئن‌ترین روش برای ورود به این بازار پرسود است. به ویژه که این صرافی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون داشتن پشتیبانی 24 ساعته، تنوع بسیار بالای ارزهای دیجیتال، تعرفه بسیار پایین و انتقال سریع توانسته کاربران بسیار زیادی را به سمت خویش جذب نماید و جزو صرافی‌هایی تلقی شود که دارای حجم بسیار بالای معاملات هستند. اگر شما هم قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، حتما به صرافی کیف پول من سری بزنید و از خدمات و مشاوره کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه بهره‌مند شوید.

منبع: فردا

کلیدواژه: ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ بار‌ها شنیده‌ایم که هکر‌ها با سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی، موجودی حساب افراد را خالی کرده‌اند و متخصصان توصیه‌هایی برای پیشگیری از آن دارند، اما اگر قرار باشد چنین اتفاقاتی به روند همیشگی تبدیل شود چه؟ یعنی دنیایی را تصور کنید که قفل اطلاعات الکترونیکی ناگهان از کار می‌افتند!

این یک سناریوی علمی، تخیلی نیست. زمانی که رایانه‌های کوانتومی به اندازه کافی قدرتمند شوند، این نگرانی ممکن است به واقعیت تبدیل شود. این رایانه‌ها می‌توانند از ویژگی‌های عجیب دنیای کوانتومی برای رمزگشایی قفل‌هایی استفاده کنند که شکستن آنها برای رایانه‌های معمولی سال‌ها طول می‌کشد. ما نمی‌دانیم چه زمانی این اتفاق می‌افتد، اما بسیاری از مردم و سازمان‌ها در حال حاضر نگران سرقت اطلاعات رمزگذاری شده توسط مجرمان سایبری و ذخیره آن برای رمزگشایی رایانه‌های کوانتومی در آینده هستند.

با نزدیک شدن دوران ظهور رایانه‌های کوانتومی، رمزنگاران در تلاش‌اند تا طرح‌های محاسباتی جدیدی برای ایمن کردن داده‌ها در برابر حملات فرضی ابداع کنند. ریاضیات درگیر در این ماجرا بسیار پیچیده است، اما بقای دنیای دیجیتال ما شاید به همین تلاش وابسته باشد.

رمزگذاری ضد کوانتومی

نفوذ به سیستم‌های امنیتی آنلاین اغلب در یک مسئله ریاضی و در دو عدد خلاصه می‌شود که وقتی در یکدیگر ضرب می‌شوند، عدد سوم به دست می‌آید و این عدد کلید باز کردن قفل اطلاعات محرمانه است. با بزرگتر شدن این عدد، مدت زمانی که یک کامپیوتر معمولی برای حل این مشکل صرف می‌کند بیشتر می‌شود.

انتظار می‌رود رایانه‌های کوانتومی بتوانند در آینده این کد‌ها را خیلی سریع‌تر بشکنند. بنابراین، رقابت بر سر یافتن الگوریتم‌های رمزگذاری جدیدی است که می‌توانند در برابر یک حمله کوانتومی مقاومت کنند.

مؤسسه ملی استاندارد و فناوری ایالات متحده سال‌ها است که الگوریتم‌های رمزگذاری «ضد کوانتومی» را خواستار شده و با وجود تلاش‌های فراوان برای ایجاد چنین الگوریتم‌هایی، تعداد بسیار کمی موفق به قبولی در این آزمون شده‌اند. یکی از الگوریتم‌های پیشنهادی به نام «کپسوله‌سازی کلید ایزوژنی فوق منفرد» بود که در سال ۲۰۲۲ با کمک نرم‌افزار ریاضی ماگما (Magma) در دانشگاه سیدنی توسعه یافته بود و به طرزی باورنکردنی شکست خورد.

این رقابت امسال داغ شده است. در ماه فوریه، اپل سیستم امنیتی خود را در پلتفرم آی مسیج (iMessage) به روزرسانی کرد تا از داده‌هایی که ممکن است در آینده توسط رایانه‌های کوانتومی جمع‌آوری شوند محافظت کرده باشند. دو هفته پیش، دانشمندان در چین اعلام کردند که برای محافظت از رایانه کوانتومی اوریجین ووکانگ (Origin Wukong) یک «سپر رمزگذاری» جدید نصب کردند و تقریباً در همین زمان، پژوهشگری به نام ییلِی چن (Yilei Chen)  کشف کرد که رایانه‌های کوانتومی به طور بالقوه می‌توانند نوعی الگوریتم را که شکستن آن بسیار دشوار است، هک کنند. این الگوریتم مبتنی بر بخشی از ریاضیات است که آن را به «مشبکه» می‌شناسند و نکته جالب این است که روش‌های مبتنی بر شبکه در سیستم امنیتی جدید آی مسیج (اپل) نیز با همین روش، یعنی «الگوریتم استاندارد پساکوانتومی» رمزگذاری شده است.

الگوریتم مشبکه چیست؟

الگوی «مشبکه» متشکل از نقاطی است که مانند کاشی‌های کف حمام یا ساختار یک الماس به طور منظم تکرار می‌شوند، اگرچه شبکه‌ها می‌توانند ابعاد زیادی داشته باشند (بیش از دو یا سه)، اما همه آنها از یک ایده اولیه برای تکرار نقاط به روشی قابل پیش‌بینی پیروی می‌کنند.

بخش بزرگی از رمزنگاری مشبکه، بر پایه یک سؤال به ظاهر ساده است: اگر یک نقطه مخفی را در چنین شبکه‌ای پنهان کنیم چقدر طول می‌کشد تا شخص دیگری این نقطه مخفی را پیدا کند؟ این بازی مخفی‌کاری می‌تواند راه‌های بیشتری برای محافظت از داده‌ها ایجاد کند.

نوع دیگری از مشبکه که به «یادگیری با خطا» شناخته می‌شود بسیار پیچیده است و شکستن رمز آن حتی برای رایانه کوانتومی نیز دشوار است. با بزرگ شدن اندازه مشبکه، مقدار زمان لازم برای پیچیدگی آن حتی برای رایانه کوانتومی نیز به‌طور تصاعدی افزایش می‌یابد.

یکی دیگر از روش‌های رمزگذاری بر اساس دشواری فاکتورگیری اعداد بزرگ انجام می‌شود، اما مشکل دیگری به نام «مسئله زیرگروه پنهان» وجود دارد که ارتباط نزدیکی با این روش دارد و حل آن نیز بسیار دشوار است. این مسئله در بسیاری از زمینه‌ها از جمله علوم کامپیوتر و ریاضیات کاربرد‌های مهمی دارد.

رویکرد ییلی چن نشان می‌دهد که رایانه‌های کوانتومی ممکن است بتوانند مسائل مشبک را تحت شرایط خاص سریع‌تر حل کنند. بر همین اساس، کارشناسان نتایج او را بررسی کردند و به سرعت یک خطا پیدا کردند. پس از کشف این خطا، چن نسخه به‌روز شدۀ مقاله خود را منتشر کرد و به توصیف این خطا پرداخت.

مقاله چن باعث شده است که بسیاری از رمزنگاران به امنیت روش‌های مشبکه بی‌اطمینان شوند و برخی هنوز در حال ارزیابی هستند که چگونه می‌توان از ایده‌های چن برای رفع این خطا استفاده کرد.

نیاز به توسعه ریاضیات

مقاله چن طوفانی در جامعه کوچک رمزنگاری به پا کرد، اما در سطح جهانی تقریباً هیچ‌توجهی به آن نشد؛ شاید به این دلیل که شمار کمی از مردم ارزش این کار یا پیامد‌های آن را درک می‌کنند.

سال گذشته، زمانی که دولت استرالیا به سراغ یک استراتژی ملی کوانتومی رفت تا کشورش را در صنعت کوانتومی، جهانی کند، یک اشتباه بزرگ انجام داد: اصلا به ریاضیات نپرداخت! استفاده حداکثری از رایانه‌های کوانتومی و آمادگی برای گسترش آنها به آموزش عمیق ریاضی برای تولید دانش و تحقیقات جدید نیاز دارد.

این گزارش از پایگاه خبری دِکانورسیشن به فارسی برگردان شده است.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد