Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به تجربه حضورم در تیم جوانان روی کارم اشراف دارم.

فراز فاطمی به عنوان سرپرست تیم ملی امید ایران حرف های جدیدی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، فراز فاطمی درباره انتخابش به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتبال امید ایران به فارس گفت:

طبق صحبتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم، قرار شد در این سمت فعالیت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما 4-5 روز دیگر به عراق اعزام می‌شود و اعضای کمیته جوانان بیشتر کارهای را برای این سفر انجام داده‌اند. من هم باید کارهای نهایی را انجام بدهم تا تیم با شرایط خوبی برای اعزام آماده شود.

او ادامه داد:

تقریبا پایه تیم فعلی امید را همان نفراتی تشکیل می‌دهند که در تیم جوانان با آنها کار کردم. من به کارم اشراف دارم و می‌توانم در این برهه در حیطه کاری خودم به تیم امید کمک خوبی کنم. شک نکنید تعامل خوبی هم با مهدوی‌کیا ایجاد خواهم کرد تا این تیم بتواند موفقیت‌های خوبی را به دست آورد.

سرپرست جدید تیم امید درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید عنوان کرد:

امروز با مهدوی‌کیا صحبت خواهم کرد و خدا را شکر با زحمات او و مسئولان کمیته جوانان تاکنون همه چیز به بهترین شکل جلو و منظم رفته است. تیم ما پس از سفر به عراق و برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم زیر 23 سال این کشور، از طریق استانبول عازم تاشکند، محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود. امیدوارم در آن مسابقات هم نتایج خوبی کسب کنیم.

فاطمی در خصوص زمان اعلام فهرست این تیم، عنوان کرد:

این فهرست تنظیم شده و تا ساعاتی دیگر روی سایت فدراسیون فوتبال می‌رود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند