Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود سیدعباسی می گوید این فصل همه چیز را تجربه کرده است

سرمربی تیم پدیده می گوید 30 درصد کل مبلغ قرارداد بازیکنانش شاید به اندازه یک بازیکن گران قیمت لیگ برتری نباشد.

به گزارش طرفداری، داوود سیدعباسی در خصوص تساوی پدیده مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به ایلنا گفت:

در این فصل گل‌های عجیب و غریب زیاد خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر نوع بدشانسی بوده این فصل فوتبال آوردیم. البته بازیکنانم روند رو به رشدی دارند . اشتباهات طبیعی است در فوتبال پیش می آید.  فقط تایمی که امتیاز از دست دادیم تایم مناسبی نیست. توپ هایی که گل خوردیم که شاید درصد منجر به گل شدن‌شان 10 درصد بود و به ندرت پیش می‌آید.

وی افزود:

پیکان تیم سخت کوشی است و نوع بازی اش طوری است که کار را برای حریفان سخت می کند. اما با این حال تیم ما به جریان بازی اشراف داشت. حتی بعد از اینکه گل مساوی را دریافت را به ثمر رساندیم می توانستیم گل های بعدی را به ثمر برسانیم. 

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: 

متاسفانه مدیریت با نماینده استان اختلاف دارد. فرصت مغتنم باید شمرد. حیف است تنها سهمیه از دست برود.

سیدعباسی در خصوص شرایط شروع کارش در پدیده تصریح کرد:

از روزی که من به تیم آمدم کلاً دو امتیاز داشتیم. 4 هفته اول صرف شناخت بیشتر از تیم شد. در روزهای ابتدایی هر 4 روز یکبار بازی می کردیم و کار سخت بود. چند بازی اول ترکیب شرایط تغییر ترکیب نداشتیم و بعد از نقل و انتقالات توانستیم تیم را تقویت کنیم.

وی افزود:

خرج آنچنانی نداریم و بضاعت خودمان پیش رفتیم. شاید اگر 5 درصد شانس بیشتری به ما رو می‌کرد الان وضعیت و جایگاه بهتری داشتیم. نگرانی من این است که بازیکنان از نظر امتیاز به حقش‌شان نرسند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:

انسان به امید زنده است. ما تا لحظه آخر تلاش می کنیم.

سیدعباسی در پاسخ به اینکه درصد دریافتی‌اشچه تاثیری روی نتایج تیمش دارد، عنوان کرد:

30 درصد کل مبلغ قرارداد بازیکنان ما شاید به اندازه یک بازیکن گران قیمت لیگ برتری نباشد. البته این نشانه ضعف باشگاه نیست بلکه توانایی است که با حداقل امکانات یک تیم خوب جفت و جور کردیم. بازیکنان ما هم از دل و جان جنگیدند. همانطور که مشاهده کردید توانستیم مقابل تیم‌های بزرگ چه نمایشی در زمین داشتیم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

کاپیتان شیاطین سرخ اعتراف کرد که هیچ تضمینی برای ماندنش در این تیم برای فصل آینده وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ برونو فرناندز با اظهارنظری غیرمنتظره که اشاره‌ای غیرمستقیم به احتمال خروجش از اولدترافورد داشت، هواداران منچستریونایتد را غافلگیر کرد.

فرناندز 29 ساله بدون شک یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در 5 فصل حضورش در این تیم و موفق‌ترین خرید قرمزهای منچستر از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013 بوده است. با این وجود در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیراجرایی جدید باشگاه جیم رتکلیف، آماده فروش تمام بازیکنان منچستریونایتد به استثنای سه بازیکن است که فرناندز در میان آنها جایی ندارد. گویا این خبر به مذاق ستاره پرتغالی خوش نیامده است.

هافبک پیشین اسپورتینگ لیسبون در گفت‌و‌گویی با شبکه DAZN به نوعی فاش کرد که دیگر دل و قلبش با شیاطین سرخ نیست و ممکن است پس از یورو 2024 از این تیم جدا شود. او اظهار داشت: مسلماً ماندن یا نماندنم دیگر به من بستگی ندارد، دارد؟ یک بازیکن همیشه باید خودش بخواهد که در یک تیم باشد اما در عین حال باشگاه هم باید او را بخواهد. در حال حاضر من احساس می‌کنم که این خواستن دوطرفه است.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

فرناندز افزود: زیاد به آینده فکر نمی‌کنم، حداقل فعلاً  که فصلی مطلوب را چه از نظر فردی، چه از نظر تیمی سپری نکرده‌ام. راستش را بگویم، اگر مجبور شوم به ادامه ندادن به بازی در لیگ برتر فکر کنم، این اتفاق تا بعد از یورو رخ نخواهد داد؛ چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکز مرا از فینال جام حذفی و یورو بردارد و این‌ها مهمترین اهداف من در حال حاضر هستند.

فرناندز ماه ژانویه سال 2020 با قراردادی که رقم نهایی آن به 68 میلیون پوند رسید به من‌یونایتد پیوست و دو سال دیگر از قراردادش با این تیم باقیست، ضمن اینکه باشگاه این اختیار را دارد که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند. با این حال از زمان سپرده شدن امور فوتبالی باشگاه به جیم رتکلیف برنامه‌های مربوط به نقل و انتقالات دستخوش تغییر و تحولاتی شده است. فرناندز در فصل جاری 45 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده که در آنها 15 گل زده و 11 پاس گل داده است. او یکی از بازیکنان بسیار محبوب نزد هواداران منچستریونایتد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟