Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ و بینش حاکم بر جامعه در زمینه خانواده و فرزندآوری باید تغییر کرده و این موضوع (فرزندآوری) به یک ارزش تبدیل شود.

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی روز سه‌شنبه در همایش ایران جوان که در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، افزود: کشور نیازمند تدوین یک برنامه جامع و منسجم برای برون رفت از وضعیت فعلی جامعه در زمینه ساختار جمعیتی و رفع دغدغه‌های این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین ضمن تقدیر از مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون جوانی جمعیت ادامه داد: با اهتمام همکاران این عرصه، مطالبه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص قانونمند شدن کار نیز دنبال شد.

وی با اشاره به شکل‌گیری ستاد جمعیت با تکیه بر این قانون و حمایت رئیس‌جمهور نیز گفت: فردا اولین جلسه ستاد مربوطه به ریاست شخص رئیس‌جمهور در این خصوص برگزار شده و تمامی دستگاه‌ها و بخش‌ها باید بتوانند وظایف قانونی خود را در این حوزه دنبال کرده و به سرانجام رسانند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به حضور در جمع فعالان مردمی عرصه خانواده و جمعیت تاکید کرد: فرهنگ و بینش حاکم در این مسأله باید تغییر کرده و به یک ارزش در جامعه بدل شود. امتیازات قانونی در این زمینه هم قطعا اثربخش خواهد بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج فرزندآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است

حسین ایثارگر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان طالقانی و شماری از دیگر مدارس شهر ششتمد، گفت: یکی از الزامات توسعه، مهارت آموزی است و توجه به این مقوله، زمینه رشد تولید و اشتغال پایدار را در جامعه فراهم کرده و از نگرانی های جامعه در مسیر ایجاد اشتغال برای نسل جوان می کاهد.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشرفت کشور توجه به مهارت است، اظهار کرد: لازم است در کنار توجه به مباحث علمی و تئوری، آموزش های مهارتی و نیازمحور نیز مورد توجه آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: در کنار رشته های نظری، باید هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی و تولیدی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز بازار کار به نیروی انسانی از این طریق تامین شود.

ایثارگر افزود: ایجاد برخی واحدهای صنعتی در حوزه فرآوری معدنی و صنایع دیگر در شهرستان ششتمد در دست انجام است که تربیت نیروی کار ماهر در این حوزه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از تلاش های جامعه فرهنگی، افزود: معلمان با تربیت نسل آینده در مسیر آگاهی و روشنی بخشی جامعه و توسعه و بالندگی کشور ایفای نقش می کنند.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری