Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:31:38 GMT

نانوایی‌های شبانه‌روزی در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۱۹۲۳

نانوایی‌های شبانه‌روزی در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیگدلو قبل از ظهر سه‌شنبه در بازدید از نانوایی‌های سطح شهر اظهار کرد: افزایش سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها در این شهرستان برای رفع مشکل کمبود نان انجام شده است.

وی با اشاره به الزام فعالیت ۲ نوبته برخی نانوایی‌ها به ویژه در مناطق پرجمعیت این شهرستان تصریح کرد: به دلیل شرایط ایجاد شده کارگروهی برای مدیریت و ساماندهی کمبود نان تشکیل و با تأمین آرد مورد نیاز ۲۱ واحد نانوایی در رسته بربری، سنگک و ۱۶ واحد در رسته لواش ملزم به فعالیت و پخت نان از ساعت ۱۸ تا ۲۲ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشگین‌شهر از تأمین آرد چند واحد نانوایی صنعتی‌پز و نیز تأمین نان صنف کبابی و رستوران‌ها خبر داد و گفت: مشکلی از بابت تأمین نان در این شهرستان وجود ندارد و شهروندان می‌توانند نان روزانه خود را به راحتی تأمین کنند.

بیگدلو افزود: اگر مشکلات حل نشود چند واحد نانوایی را به صورت شبانه‌روزی فعال خواهیم کرد.

فرماندار مشگین‌شهر همچنین در زمینه کمبود روغن در این شهرستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی جهاد کشاورزی برای رفع این مشکل و توزیع ۶ تن روغن موجود در انبارهای این اداره نیز تلاش می‌شود.

کد خبر 5492253

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری مشگین شهر نانوایی نان بربری نان سنگک پخت نان رستوران روغن نباتی جهاد کشاورزی اردبیل بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار ویروس کرونا آلودگی هوا کالاهای اساسی تنظیم بازار گرد و غبار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان

استاندار کردستان گفت: تعهد دولت در استان برای ساخت مسکن ملی در کردستان ۳۶هزار واحد است که تاکنون ۲۶هزار واحد آن تأمین شده و کار در مراحل مختلف در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز، چهارشنبه، در بازدید از پروژه‌های مسکن‌ ملی شهر سنندج که با حضور برخی از اعضای شورای مسکن استان  صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سطح کشور، طرح مسکن ملی در استان کردستان نیز در حال اجراست و دولت تعهد دارد که پایه‌گذاری، تأمین زمین و ساخت‌وساز 36 هزار واحد را در استان انجام دهد.

وی گفت: از این میزان تا امروز بیش از 26 هزار واحد تأمین زمین صورت گرفته و کار در مراحل مختلف در حال اجراست.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم با توجه تدابیر اتخاذ‌شده و مصوبات شورای‌عالی شهرسازی، تا دو ماه آینده بیش از تعهد 36هزارواحدی را که داریم تأمین زمین خواهد شد.

وی با وعده اینکه "سعی در تأمین زمین مابقی مازاد تقاضاها را داریم."، افزود: در شهرهایی مثل سقز علاوه بر اینکه زمین کل مورد نیاز‌ تعهدشده، تأمین شده است، اکنون در حال پیگیری تعهدات و نیاز‌های مازاد آن هستیم.

زارعی‌کوشا ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های متولی در اجرای پروژه مسکن ملی عنوان کرد: باید از فصل عمرانی محدود استان برای تسریع و پیشبرد کارها نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل معطلی پروژه‌ها، وجود معارضان است که بخشی از آن‌ها با همکاری دستگاه قضا، رفع و مالکیت پروژه‌ها تثبیت شد، امیدواریم به‌زودی موضوعات حقوقی به‌طور کامل برطرف شود و شاهد تسریع اجرای پروژه‌ها باشیم.

به گزارش تسنیم، پروژه 520واحدی سنندج اولین پروژه بازدیدشده توسط استاندار کردستان و هیئت همراه بود. پروژه‌های دیمن با 160 واحد، بارین 120 واحد و بفران 240 واحد در این سایت قرار دارند.

انتهای پیام/486/+

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان