Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی حکمی معاون منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره‌کل منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی حکمی "ناصر روانبخش" معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره‌کل منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بهروز آقایی در این سمت مشغول به خدمت بود که اخیراً در سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی شد.

کشف 8 هزار قطعه محموله بال و گوشت کوسه در چابهار/ حکم جلب متهمان متواری ‌صادر شد‌نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان: احیای منطقه آزاد چابهار در گرو انتخاب مدیر قوی با نگاه ملی و فراملی استخط منظم کشتیرانی کانتینری چابهار به هند و‌ امارات راه‌اندازی شد

روانبخش متولد سال 1356 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته دریانوردی گرایش حمل و نقل دریایی از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و دارای 19 سال سابقه کار در اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان است که پیش از این در سمت‌های مختلف از جمله رئیس اداره آمار و انفورماتیک، رئیس اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد، بازرس مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و رئیس کمیته نظام پیشنهادات بندر چابهار مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/393/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد