Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش،حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیرستاد همکاری‌ها، یاد آورشد: یکی از تاکیدات مکرر امامین انقلاب استفاده از وسایل ارتباط جمعی به منظور تشریح دستاوردها و عظمت‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج است که این مساله رسالت روابط عمومی ها به عنوان بلندگوی نهادها و سازمانهای مختلف را به خصوص در عرصه جهاد تبیین سنگین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتباطات و روابط عمومی‌ به عنوان آینه تمام نمای هر سازمان‌ یا نهاد می‌کوشد نگاه گسترده‌ تری به جامعه پیرامون خود داشته باشد  تا از این رهگذر پیوند منطقی ، عاطفی  و سیستمی البته با الهام از علم روز بین خود و جامعه هدف ایجاد کند.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش،مهم ترین وظیفه نهاد ارتباطات و روابط عمومی را اطلاع رسانی متقابل در راستای ارتقاء سازمانی واعتمادسازی ، جهت خدمت رسانی بهتر و برتر دانست و گفت: این مهم  علاوه برمتمسک شدن به آموزه های دینی و اخلاقی ،نیازمند تخصص و آگاهی از آخرین شیوه ها و یافته های ملی و بین المللی در خصوص علم ارتباطات است.

حجت الاسلام نیکزاد روابط عمومی را  پل ارتباطی سازمانها  و نهاد ها با مردم دانست و گفت: هرچه این پل مستحکم باشد یقیناً از بهره و کارآیی لازم برخوردار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حیطه عمل روابط عمومی احساسات ،عاطفه ها و افکار عمومی است و این نشان از اهمیت جایگاه و مراتب روابط عمومی دارد که با عقل و تدبیر توام با  فن و هنر به منظور تأثیرگذاری برجامعه و دریافت تصویر واقعی از افکار عمومی محقق  می شود.

عضو شورای معاونین حوزه های علمیه ، با بیان اینکه مسئول یا کارشناس روابط عمومی، باید به خصلت هایی چون قانون مداری،نظم،شجاعت،ابراز عقیده،تحمل شنیدن آرای مخالف، احترام به حقوق فردی و اجتماعی دیگران و صداقت پایبند باشد، گفت: نهاد روابط عمومی در حقیقت شبکه هوشیارو مغز متفکر هر سازمان با افکار عمومی و مخاطبان خود با نگرش ها و سلایق متفاوت است.

برچسب‌ها مدارس روز ارتباطات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس روز ارتباطات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش مدارس روز ارتباطات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.   در این پیام آمده است:   بسم‌الله الرحمن الرحیم   پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با خردورزی، اخلاق و ادب پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند. آثار شخصیت‌های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران اسلامى است. دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به عنوان روز تجلیل از مقام والای معلمی است.   بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.   با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند و دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم میسر نمی‌شود مگر با همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند.    اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته آذربایجان غربی در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • تبیین سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب/معلمان امیدآفرینی کنند
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد