Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیاده راه غذای کرمانشاه در خیابان سراب قنبر با رفع نواقص از سوی پیمانکار و انجام کامل تعهدات همچنان باز خواهد بود و غرفه‌های عرضه غذا در این خیابان به کار خود ادامه می‌دهند.

روزنامه ایران: در پی انتشار خبر اختلاف شهرداری منطقه 4 کرمانشاه و پیمانکار پیاده راه غذا، شهردار کرمانشاه در گفت‌و‌گو با «ایران» گفت: طی جلسه‌ای که با مسئولان مربوط و پیمانکار داشته‌ایم پرونده طرح پیاده راه غذا مورد بررسی قرار گرفت که پس از آن مشخص شد که پروژه پیاده راه غذا به‌صورت ناقص به بهره‌برداری رسیده است به همین دلیل به سرمایه‌گذار اخطار رفع نواقص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادر نوروزی افزود: کرمانشاه نیازمند چنین پروژه‌هایی است و ما برای اجرای این مدل پروژه‌ها و براساس ضوابط و مقررات قانونی حمایت خواهیم کرد. وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار پروژه خیابان غذا به برخی از تعهدات خود عمل نکرده که موجب بروز مشکلاتی در این پروژه شده است ، اظهار داشت: در این پروژه باید سرمایه‌گذار از سازه‌های سبک و قابل حمل و جا به جایی استفاده می‌کرده که متأسفانه از سازه‌های پایدار و بلوک استفاده شده است. این مقام ارشد بیان کرد: در یکی از بند‌های قرارداد که به امضای طرفین رسیده است باید سرمایه‌گذار در تمام مراحل ساخت و بهره‌برداری از مصالح چوبی و سازگار با محیط زیست استفاده می‌کرده که صورت نگرفته است. نوروزی اذعان کرد: یکی دیگر از  تعهدات سرمایه‌گذار اجرای طراحی دقیق فیزیکی مجموعه پیاده راه غذا بوده که پروژه به‌صورت ناقص به بهره‌برداری رسیده است. اصلی‌ترین مسأله در این پروژه مسدود شدن پیاده رو است که باید سریعاً نسبت به رفع این تخلف اقدام شود تا عبور و مرور برای عابرین از این منطقه آزاد شود. وی خاطرنشان کرد: شهرداری به‌دنبال رفع نواقص موجود و اجرای دقیق تعهدات سرمایه‌گذار است و به هیچ عنوان به‌دنبال تعطیلی این پروژه نیست و سرمایه‌گذار باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند و در صورت عدم تمکین و عدم توجه به این نکات برابر مفاد قرارداد، شهرداری می‌تواند به‌صورت قانونی اقدام کند.


محدوده مورد نظر که جهت طرح پیاده‌راه گردشگری در بلوار سراب قنبر قرار گرفته از شمال به بلوار خلیج فارس و در جنوب به بلوار مروارید منتهی می‌شود. طول مسیر انتخابی حدود 220متر و مساحت مکان مورد نظر حدود 2300 متر مربع است.


سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری پیش‌تر هدف از اجرای این پروژه را احیای سیما و منظر شهری، جذب گردشگر، ایجاد محیط سالم فرهنگی، تنوع در ساختار مسیرگردشی، ایجاد واحدهای اقتصادی زودبازده با سرمایه اندک و قابلیت استفاده برای تمام اقشارجامعه اعلام کرده بود. به گفته رئیس اسبق این سازمان از جمله امکانات در نظر گرفته شده در این پروژه دفتر مدیریت و اداری، نگهبانی و حفاظت 24 ساعته، دوربین‌های نظارتی در داخل و خارج مجموعه، 34 واحد دکه و غرفه با انشعابات، 8 عدد طافی (چرخ دستی) با طراحی خاص، سینما 7 بعدی، اینترنت رایگان دستگاه‌های عابربانک، فضای تفریح کودکان، بازی‌های کامپیوتری، سیستم نورپردازی مدرن، مسیر طراحی شده پیاده، آب‌نما و آتش‌نما، مبلمان شهری، فضای سبز، سرویس بهداشتی و اتاق تعویض کودک، خدمات و نظافت، سیستم اطفای حریق و فضای تبلیغات محیطی است که طبق قرارداد باید از سوی سرمایه‌گذار ساخته شود.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیاده راه غذا سرمایه گذار رفع نواقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث شهرک بازیافت در حال حاضر در مرحله پیگیری نحوه واگذاری عملیات عمرانی به پیمانکار واحد صلاحیت و پیگیری انتقال پساب قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامرضا ساکتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از تعدادی پروژه‌های عمرانی شهر اصفهانی اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هوشمند از ابتدا در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار داشته است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث هاضم بی‌هوازی به‌ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در وضعیت مذاکره با سرمایه‌گذار در خصوص ارائه ضمانت‌نامه ملکی قرار دارد، افزود: فراخوان انتخاب مشاور برای مدیریت طرح اجرای پروژه در مرحله تجدید و مذاکرات با سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه به‌صورت BOO در حال پیگیری است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به چالش‌های اجرایی پروژه هاضم بی‌هوازی گفت: تأمین اعتبار و پرداخت به‌موقع آن توسط شهرداری برای پرداخت گیت فی به میزان تقریبی سالانه ۴۰ میلیارد تومان و تأمین تضامین ملکی برای اجرای پروژه به‌صورت BOO از جمله چالش‌ها است.

ساکتی با اشاره به پروژه هاضم بی‌هوازی به ظرفیت پنج تن در روز تصریح کرد: اسناد طراحی توسط مشاور تهیه شده است و به‌منظور تحویل نهایی نیازمند جلسات نهایی با کارشناسان مربوط به هر حوزه است و اسناد فراخوان انتخاب مجری احداث پروژه تهیه شده است.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی این پروژه تاکید کرد: هزینه بالای پروژه بر اساس برآورد نهایی مشاور و تأخیر زیاد شهرداری برای پرداخت هزینه اجرای پروژه، چالش‌ها اجرایی شدن این پروژه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه تحویل زمین و تجهیز کارگاه برای احداث شهرک بازیافت انجام شده است، ادامه داد: اصلاح نقشه جانمایی، پیاده‌سازی نقاط برای خاکبرداری، عقد قرارداد برای خرید پنل‌های پیش‌ساخته بتنی و تسطیح و رگلاژ مسیر اجرای دیوار برای اجرای بتن انجام شده است، این پروژه در مرحله پیگیری نحوه واگذاری عملیات عمرانی به پیمانکار واحد صلاحیت و پیگیری انتقال پساب قرار دارد.

ساکتی با اشاره به چالش‌های این پروژه گفت: تأخیر در تولید قطعات بتنی مشکل جمع‌آوری توده‌های کمپوست در مسیر اجرای دیوار، پرداخت نکردن به موقع صورت وضعیت‌ها از سوی شهرداری و تعیین مدال مالی مشارکت، ساخت و واگذاری از جمله چالش‌ها است.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند افزود: احداث نیروگاه ریجکت‌سوز ۳۰۰ تن در روز، پروژه تولید سوخت مشتق از پسماند RDF به ظرفیت روزانه ۱۵۰ تن و احداث کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی از جمله سایر پروژه‎‌های شاخص این سازمان است.

کد خبر 748422

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود