Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار با خبرورزشی صحبت کرده است...

صادق ورمزیار می گوید گابریله پین فوتبال ایتالیایی را به بهترین شکل ممکن با خود به استقلال آورد.

به گزارش طرفداری، صحبت های صادق ورمزیار را می خوانید:

قهرمانی استقلال آن هم پس از حدود یک دهه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قبل از هرچیز می‌خواهم این قهرمانی را به هواداران و همه استقلالی‌ها تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فکر می‌کنم استقلال و فرهاد مجیدی مزد زحمات زیاد خود را گرفته و توانست به آنچه استحقاقش را داشت برسد. به نظر همه کارشناسان، تیم مجیدی شایسته ترین تیم برای قهرمانی لیگ برتر بود.

عامل اصلی این قهرمانی چه بود؟

یک عامل نمی‌تواند هیچ تیمی را قهرمان کند. به نظرم سه ضلع مثلث خوب کار کردند. این مثلث شامل مدیریت، کادرفنی و بازیکنان می‌شود و پس از سال‌ها ما سه ضلع هماهنگ داشتیم که در نهایت منجر به قهرمانی استقلال شد.

برخی از هواداران استقلال مدعی بوده اند در سال‌های گذشته سلطانی‌فر وزیرورزش سابق به قهرمانی‌های پرسپولیس کمک کرده است؟

نه، من معتقدم سلطانی‌فر وزیر سابق فقط در یک مورد و آن هم انتخاب مدیران بهتر به پرسپولیس کمک کرد. مدیرانی که برای استقلال انتخاب شدند واقعا ضعیف بودند و نتوانستند به این تیم کمک کنند. از این ناحیه لطمات زیادی خوردیم.

بسیاری از کارشناسان می‌گویند استقلال خریدهای خوب و مناسبی هم داشت. این موضوع را چقدر در حاصل شدن این قهرمانی دخیل می‌دانید؟

به نظرم استقلال در همه خطوط خریدهای خوبی داشت. خیلی زود در نیم فصل اول بار خودش را بست و دیگر اجازه نداد تیمی نزدیکش شود. ما از درون دروازه در نیم فصل اول با حسین حسینی و رشید مظاهری دو بازیکن آماده داشتیم تا خط حمله و...

اما به رشید که در نیم فصل اول خیلی بازی نرسید؟

به هر حال حضور یک گلر با تجربه با سابقه ملی در رقابت به وجود آمده و آمادگی حسین حسینی تأثیرگذار بود. در نیم فصل هم مهره‌های خوبی مثل صالح حردانی خریداری شدند و در مجموع استقلال خیلی هوشمندانه بازیکن خرید.

نقش گابریله پین در موفقیت استقلال چه بود؟

به نظرم این هم از هوشمندی فرهاد مجیدی بود که یک دستیار با تجربه و کار بلد را به کار گرفت. گابریله پین دفاع یا فوتبال ایتالیایی را به بهترین شکل ممکن با خود به استقلال آورد. استقلال هم کم گل می‌خورد و هم خوب دفاع می‌کند و با این دو فاکتور هم به قهرمانی رسید.

بهترین بازیکن استقلال چه کسی بود؟

واقعا بی انصافی است اگر از یک بازیکن فقط بخواهیم اسم ببریم. همه بچه‌ها خوب بودند و در این قهرمانی نقش داشتند. حالا شاید دو سه بازیکن بیشتر دیده شدند اما استقلال یک تیم خوب و فوق العاده بود.

یکی از این بازیکنان بیشتر دیده شده امیرحسین حسین زاده است. آیا او توانست جای خالی مهدی قائدی را پُر کند؟

من می‌دانم این پسر چه پتانسیلی دارد و خیلی می‌تواند پیشرفت کند. او به اندازه خودش خوب بود و مطمئن هستم درآینده بیشتر از این هم از او خواهیم شنید.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صادق ورمزیار نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال می‌گوید که نمایش پرسپولیس در بازی با آلومینیوم باعث شده تردیدهایی درباره این تیم به وجود بیاید. - اخبار ورزشی -

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره رقابت نزدیک دو تیم پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر گفت: تا قبل از شکست برابر آلومینیوم شانس خوبی برای قهرمانی پرسپولیس قائل بودم ولی این باخت و نمایش متزلزل پرسپولیس در دفاع باعث شد تردیدهایی به وجود بیاید. پرسپولیس تهاجمی فوتبال بازی می‌کند و استقلال هم دفاع کردن را خوب بلد است و هوادارانش را می‌کُشد تا یک برد یک بر صفر به دست بیاورد. هر دو تیم شاخصه‌های خودشان را دارند و فکر می‌کنم شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است.

وی با اشاره به کم شدن شانس قهرمانی سپاهان عنوان کرد: از هر لحاظ که حساب کنید سپاهان باید قهرمان می‌شد ولی نوسان عجیب و عدم نتیجه‌گیری در چند بازی باعث شد آنها شانس کمی برای قهرمانی داشته باشند.

کربکندی در مورد اینکه آیا سپاهان برای فصل بعد با مورایس ادامه همکاری خواهد داد، گفت: این مربی با سپاهان قرارداد دارد و مبلغ قراردادش هم سنگین است. اگر مورایس سپاهان را قهرمان جام حذفی کند، شرایط برای او بهتر خواهد شد. سپاهان شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی دارد.

کربکندی در خصوص دیدار حساس امروز پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: تقابل این دو تیم در این چند سال جذاب و جنجالی بوده و مطمئناً این بازی هم تماشایی خواهد شد. در طرف مقابل استقلال هم با تراکتور روبه‌رو می‌شود و هر دو مدعی قهرمانی امیدوار هستند تیم رقیب امتیاز از دست بدهد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن اظهار داشت: کیفیت فنی بازی‌های لیگ برتر خوب و راضی کننده نیست، از طرفی وقتی مردم فوتبال‌های اروپایی را می‌بینند دیگر فوتبال داخلی آنها را راضی نمی‌کند و تماشای بازی‌های ایران بیشتر حکم سرگرمی را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس