Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:09:12 GMT

مهاجم پورتو: با ادا و اشاره با طارمی صحبت می‌کنم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۲۸۳

مهاجم پورتو: با ادا و اشاره با طارمی صحبت می‌کنم +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، در فصلی که برای پورتو گذشت بیش از هر کسی مهدی طارمی گلزنی کرد. این بازیکن 24 گل در مجموع به ثمر رساند و اوانیلسون با 21 گل در رده بعدی قرار گرفت.

زوج قدرتمند پورتو در این فصل 45 گل برای پورتو به ثمر رساندند تا 38 درصد گل‌های این فصل پورتو به نام‌ آنها زده شود.

بهترین زوج پورتو در زمین هماهنگی عالی به نمایش گذاشتند و توانستند نام خود را به عنوان زوج موفق فصل 2021-2022 در لیگ‌های اروپایی بر سر زبان‌ها بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه در وسط زمین هماهنگی خوبی بین آنها دیده می‌شود اما در بیرون زمین به دلیل تفاوت زبان‌ها این بازیکن به سختی با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

اوانیلسون در مصاحبه با نشریه رکورد مدعی شد که صحبت کردن این بازیکن بسیار سخت است و به راحتی نمی‌توانند حرف‌های یکدیگر را متوجه شوند.

مهاجم 22 ساله اهل کشور برزیل گفت: طارمی؟ بیرون از زمین ما فقط با حرکت و اشاره و زبان بدن می‌توانیم بفهمیم منظور یکدیگر چیست. ما با اشاره صحبت خودمان را به هم می‌فهمانیم.

اوانیلسون فصل گذشته به دلیل حضور موسی مارگا کمتر در ترکیب پورتو قرار گرفت ولی وقتی این بازیکن راهی عربستان شد به زوج بعدی طارمی نام گرفت. او توانست عملکردی بهتر از مارگا به ثبت رساند و باعث شود تا تونی مارتینز، دیگر مهاجم پورتو کاملا نیمکت نشین شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طارمی مهدی طارمی اوانیلسون پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم