Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:37:01 GMT

کشف ۲۲ تن برنج و روغن احکتار شده در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۲۸۴

کشف ۲۲ تن برنج و روغن احکتار شده در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت عمومی استان از احتکار مقادیری انواع مواد غذایی توسط افراد سودجو مطلع شدند.

وی افزود: مأموران به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، با شناسایی دو انبار بلافاصله به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبارهای مربوطه مقادیری انواع مواد غذایی شامل ۱۵ تن برنج و هفت تن روغن خوراکی نیمه جامد احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه گفت: انبارهای مربوطه پلمپ و پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کد خبر 5492300

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان یحیی الهی احتکار بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار ویروس کرونا آلودگی هوا کالاهای اساسی تنظیم بازار گرد و غبار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید