Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:09:33 GMT

کره شمالی، ارتش را برای مبارزه با کووید-19 بسیج کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۳۱۰

خبرگزاری آریا- خبرگزاری کره شمالی روز سه شنبه گزارش داد، جمهوری دموکراتیک خلق کره (DPRK) ارتش را برای کمک به توزیع دارو اعزام کرده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از خبرگزاری کره شمالی؛این خبرگزاری خبر داد، از زمان تایید اولین مورد مثبت در این کشور در هفته گذشته، کره شمالی بیش از 1.4 میلیون نفر را با علائم تب و 56 مرگ و میر گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته نشده است که چند نفر تست کووید-19 مثبت داشته اند.

به دستور ویژه کمیته مرکزی حزب مبنی بر اینکه ارتش خلق کره نقش نیروی اصلی را در دفاع از امنیت کشور و جان مردم در بحران بهداشت عمومی کنونی ایفا کند، بلافاصله یک نیروی قدرتمند از حوزه پزشکی نظامی به این کشور اعزام شد.

این خبرگزاری گفت: تامین داروهای حیاتی برای کمپین ضد اپیدمی جاری در جریان است.

رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، قول داده است که بر "بحران غیرمنتظره" غلبه کند و خواستار اجرای اقدامات قرنطینه در همه شهرها و شهرستان ها شده است.

خبرگزاری کره شمالی خبر داد که کیم روز دوشنبه دستوری برای مشارکت ارتش در "جنگ ضد همه گیر" کشور صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح

رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که ارتش این رژیم دستور داد فلسطینی‌ها فورا شرق رفح را تخلیه کرده و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از ساکنان شرق منطقه رفح خواست فورا منطقه را تخلیه و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال تهدید کرد، به تعقیب جنبش حماس در همه جای غزه تا بازگشت همه اسرای اسرائیلی ادامه خواهد داد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که یواو گالانت، وزیر جنگ این رژیم با وزیر امور خارجه آمریکا درباره آغاز تخلیه رفح گفت‌وگو کرد.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به شهر رفح از دیروز تا این لحظه، 22 نفر به شهادت رسیده‌اند.

ایهود باراک که اخیراً با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می‌کرد با انتقاد تند و شدیداللحن از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: حمله به رفح یک اشتباه راهبردی شدید است که می‌تواند هزینه‌های گزافی برای اسرائیل به‌همراه داشته باشد.

او در این زمینه تأکید کرد: ورود زمینی ما به رفح به این معنی نیست که ما در یک‌قدمی پیروزی قاطع قرار گرفته‌ایم بلکه یک گام به‌سوی شکست قاطع برداشته‌ایم.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همچنین پیش‌بینی کرد: حماس حتی در روز پس از پایان جنگ هم در غزه باقی خواهد ماند، کابینه نتانیاهو ما را به وضعیتی خواهد رساند که ما با وجود پرداخت هزینه‌های سنگین شاهد هیچ دست‌آوردی در غزه تغییر نخواهیم بود.

حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان ۱۹ اردیبهشت؛ هشدار نارنجی بارش باران
  • ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود