Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: رزمندگان یگان تکاوری108 قرارگاه عملیاتی و انتظامی"عمار" استان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه های ملی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی" خاش - ایرانشهر" به دو دستگاه کشنده نفت کش مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار 53 هزارلیترسوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع  از نوع گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی و معرفی دو فرد متخلف به مراجع قضائی، برعزم جدی پلیس استان در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تاکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان سردار طاهری سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر