Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری باید بین تیم ملی ایران و پرسپولیس یکی را انتخاب کند

دراگان اسکوچیچ نشستی را با وحید هاشمیان برگزار خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ روز گذشته در نشست با سرپرست فدراسیون فوتبال برنامه‌های آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اسکوچیچ خواهان ادامه همکاری دو دستیار کروات خود و همچنین وحید هاشمیان و کریم باقری شد. سرمربی تیم ملی البته همچنان به دنبال یک دستیار دیگر و در حال بررسی رزومه برخی مربیان است تا به زودی کادر فنی تیم ملی اضافه شوند.

قرار است اسکوچیچ در نشست با وحید هاشمیان دستیار خود درباره برنامه‌های تیم ملی به صحبت پرداخته و موارد مختلف را بررسی کنند.

همچنین با توجه به اینکه کریم باقری تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است وی باید برای حضور در تیم ملی قید حضور در پرسپولیس را بزند. از آنجا که عقد قرارداد همزمان با باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به صورت همزمان میسر نیست اگر کریم باقری قصد دارد به همکاری با تیم ملی ادامه بدهد نباید در فصل آینده در پرسپولیس حضور داشته باشد.

تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 با انگلیس، آمریکا و یکی از تیم های اوکراین، ولز و اسکاتلند همگروه است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی از جنس مدرسه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه   در  دبیرستان صدیقه کبری ناحیه ۲ خرم آباد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم حدود  ۳۰۰ برنامه  شامل دیدار جمعی از معلمان نمونه با  مقام معظم رهبری ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان ،عطر افشانی گلزار شهدا ،تجلیل از معلمان نمونه و فداکار، شمیم خدمت در مصلی، برگزاری نشست‌های خبری، حضور مسئولان در مدارس و تبریک این هفته به معلمان  برگزار می شود.
همچنین خبرنگاران شرکت کننده در این مراسم با حضور در کلاس های درس و اهدای گل به مقام شامخ معلم ادای احترام کردند. 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد