Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@11:44:43 GMT

خرید «قبر» در بهشت زهرا (س) تهران چقدر تمام می‌شود؟  

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۶۲۶

خرید «قبر» در بهشت زهرا (س) تهران چقدر تمام می‌شود؟  

به گزارش ایسنا، روح الله محسنی درباره برخی حواشی در خصوص خرید خانه ابدی، با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم اخبار را از مبادی رسمی دریافت کنند، اظهار کرد: قیمت‌ها تابع تصمیمات در شورای اسلامی شهر تهران است، خانه ابدی لوکس و خاصی در این سازمان وجود ندارد و در هر سه ناحیه این سازمان، خانه‌های ابدی یکسان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مجتمع عروجیان که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، با اشاره به قیمت خرید خانه ابدی در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته در قطعه یک تا ۱۱۲ قیمت هر خانه ابدی ۲۵ میلیون تومان بود که امروز ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در ناحیه دو که از قطعه ۲۰۰ تا ۲۵۸ هست، هر طبقه ۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در ناحیه سه که از قطعه ۳۰۰ تا ۳۲۸ هست، هر طبقه خانه ابدی حدود ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و در ناحیه سه یعنی از قطعه ۳۰۰ تا ۳۲۸، قطعات عمومی داریم (۳۰۳) که برای رعایت حال شهروندان است و یک طبقه به صورت رایگان و دو طبقه فوقانی با قیمت ۶ میلیون تومان واگذار می‌شود.

محسنی، بخشی از بودجه این سازمان را به دلیل درآمدزا بودن، بر عهده خود سازمان برشمرد و این را هم گفت که قیمت‌ خانه‌های ابدی سازمان  بهشت زهرا (س) تهران با سایر آرامستان‌های تهران قابل مقایسه نیست.

معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) تهران، افزایش نرخ خدمات را از جمله علل افزایش قیمت‌ها در این سازمان دانست و افزود: دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال خدمت رسانی هستند و افزایش حقوق سالانه باعث می‌شود این موضوع پوشش داده شود.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه خانه‌های ابدی یکسان و با یک قیمت هستند و خانه ابدی لوکس و خاصی وجود ندارد و اگر هر یک از شهروندان مراجعه کنند، در صورت وجود می‌توانند در هر قسمت از سازمان بهشت زهرا (س) خانه ابدی خریداری کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: خانه ابدی بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد