Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@14:30:19 GMT

یحیی گل محمدی بماند، دستیارانش را تغییر می دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۶۶۶

یحیی گل محمدی در صورت ادامه همکاری با پرسپولیس قطعا در مورد همکارانش تجدید نظر خواهد کرد

یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس باید دستیاران خود را عوض کند.

به گزارش طرفداری، اگرچه فضای هواداری به شدت علیه یحیی گل محمدی است و هواداران راضی به این نتایج نیستند اما همچنان گروهی هستند که معتقدند با توجه به این که رضا درویش نمی تواند مربی خارجی جذب کند پس بهتر است یحیی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همین گروه هم معتقدند اگر قرار است یحیی بماند باید دستیاران خود را عوض کند وگرنه با این کادر به جایی نخواهد رسید.

موضوعی که در چند هفته اخیر از سوی اهالی فوتبال و کارشناسان نیز اعلام شد و روند بازی های پرسپولیس نیز نشان می دهد پرسپولیس نیاز به یک بازنگری جدی روی نیمکت خود دارد.
از این رو اولین موضوعی که منطقی به نظر می رسد این است که یحیی به خاطر قراردادی که دارد، می‌ماند اما تغییراتی در کادر فنی‌اش رخ داده و شاهد چند جابجایی در کادرفنی سرخ ها خواهیم بود.

به هر حال نتایج پرسپولیس نشان می دهد عملکرد مربی بدنساز پرسپولیس، حمید مطهری و داوود فنایی چه بوده و هرچقدر که در این موارد ادعاهای عجیب و غریب مطرح شود آن هایی که فوتبال را می فهمند درک می کنند که چرخه تمرینات پرسپولیس دچار مشکل است و انکار آن بیش از پیش باعث ناکامی مجموعه خواهد شد.

اما سوالی که مطرح می شود این است که یحیی گل محمدی در صورت ادامه همکاری با پرسپولیس حاضر است از برخی همکاران چهار فصل اخیر خود بگذرد و نفرات تازه‌ای کنارش بیاورد؟ اگرچه برخی مربیان در گفتگو با رفقای خبرنگار خود مدعی شده اند دیگر نمی مانند و حتی فضای هواداری پرسولیس را مسموم قلمداد کرده اند اما آن هایی که از این نفرات شناخت دارند می دانند که سر بزنگاه حضور در پرسپولیس را با هیچ چیز عوض نمی کنند از این رو نمی توان روی ادعاهای رفتن آن ها حساب کرد و اگر قرار به جدایی شان باشد باید این تصمیم از سوی یحیی باشد. از این رو باید پرسید یحیی حاضر می شود با توجه به ارتباط بسیار نزدیک و دوستانه‌ای که با این نفرات دارد و مدعی است آنها در شرایط سخت پشت او را خالی نکردند، تصمیم به برکناری شان بگیرد؟

در هر حال حتی آن بخش از هواداران حامی یحیی گل محمدی هم معتقدند یحیی در صورتی باید بماند که تغییری در کادرش بدهد و اگر قرار است با همین نفرات به کار ادامه بدهد بهتر است برود. باید دید درنهایت این مربی چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت: خاطرات خوبی از واگذاری تیم‌های ریشه‌دار نداریم.اما حالا با وجود تمام سروصداها و «به‌به» و «چه‌چه» کردن‌های آقایان کت‌وشلوارپوش ورزش بابت این واگذاری (که هنوز هم نمی‌دانیم چگونه چند ساعته انجام شد!) باید خیلی سخت نگران آینده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشیم.

یکی از شرایط واگذاری سرخابی‌ها، اهلیت مالکان جدید سرخابی‌ها بود، مسئله‌ای که نوع نگاه و برخورد مالکان جدید دو باشگاه در همین چند روز اول آن را زیر سؤال می‌برد؛ اینکه یکی از تغییر شهر حرف به میان آورد و دیگری از تغییر نام صحبت کند، حتی اگر تکذیب هم شود، نشان از این واقعیت تلخ دارد که مالکان جدید سرخابی‌های پایتخت نه‌تنها کوچک‌ترین شناختی نسبت به فوتبال باشگاهی نداشته و ندارند که بدتر از آن اصلاً متوجه نیستند چگونه باید با ظرفیت مردمی این دو باشگاه روبه‌رو شوند.

هنوز جوهر مهر واگذاری خشک نشده که یکی از مالکان تقاضای غیرحرفه‌ای خرید تمام بلیط‌های بازی را می‌کند. یا خبر می‌رسد که مالک آن تیم دیگر در ردیف شرکت‌های تحریمی است. درست است که چنین مواردی خیلی زود تکذیب شد، اما با توجه به اینکه همیشه گفته‌اند: «تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها» نشان از آن دارد که واگذاری سرخابی‌های پایتخت به کنسرسیوم بانکی و هلدینگ پتروشیمی مانند بسیاری دیگر از طرح‌ها و برنامه‌ها بدون مطالعه و صرفاً برای از سر بازکردن کار بوده است. آقایان فقط می‌خواستند واگذاری این دو تیم در کارنامه عملکرد خودشان ثبت شود. پرسپولیس و استقلال تیم‌های تهران هستند با خیل عظیمی از هواداران، در این شکی نیست که این دو تیم در جای‌جای ایران علاقه‌مند دارند، اما هیچگاه نباید فراموش کنیم سرخابی‌ها تیم‌های پایتخت هستند، خاستگاهشان تهران بوده و در پایتخت هم باید بمانند. شوخی این ادعا هم قشنگ نیست که پرسپولیس به مشهد برود یا اینکه نام استقلال اول تغییر کند و بعد از آن شهرش هم عوض شود، چون خواهند گفت: «استقلال خلیج فارس» در تهران چه می‌کند؟

این موارد طی همین یکی، دو روز رخ داده و همه فقط نظاره‌گر بوده‌اند. مواردی که امروز تکذیب می‌شوند، اما باید نگران تکرار شدن آن‌ها و در نهایت به وقوع پیوستن‌شان باشیم. واقعیت این است که جامعه فوتبال از پیشکسوتان گرفته تا هواداران دو باشگاه هنوز این واگذاری را درک نکرده‌اند و به این مسئله با شک و تردید نگاه می‌کنند. این را می‌توان از میان حرف‌ها و اظهارنظرهای آنان متوجه شد. واقعیت این است که آینده سرخابی‌های پایتخت به شدت با خطر روبه‌روست. این زنگ خطر خیلی زود با خبرهایی که از نوع نگاه مالکان جدید آن‌ها به گوش می‌سد، به صدا درآمده، اما آیا کسی هست که صدای این زنگ را بشنود؟23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901204

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال