Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد:دادستان مرکز مازندران از انبار‌های ذخایر استراتژیک استان در شهرستان جویبار، قائمشهرو بابلسر بازدید و وضعیت ذخیره سازی کالا‌ها از حیث حفظ و نگهداری و همچنین نحوه توزیع آن را بررسی کرد.

محمد کریمی درحاشیه این بازدید، گفت:باتوجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و با توجه به وضعیت فعلی کشور باید به دولت دراجرای طرح‌های مهم اقتصادی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید:در همین راستا وهمچنین باتوجه به وظایف نظارتی مدعی العموم وپیگیری حفظ حقوق عامه، بازدیدی ازانبار‌های ذخایر استراتژیک استان از حیث حفظ و نگهداری و توزیع صحیح کالا انجام گرفت ودستورات لازم جهت رفع نقاط ضعف داده شد.

به گفته کریمی با دستور و تاکید رئییس کل دادگستری مازندران و در راستای نظارت بیشتر برنحوه نگهداری وتوزیع صحیح کالا‌های اساسی به دادستان‌های سراسر استان نیز اعلام شد درحوزه‌های قضایی خود برنحوه دخیره سازی کالا‌های اساسی نظارت مستمر داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

دادستان مرکز استان می‌گوید:کالا‌های موجود در انبار باید به عنوان امانت‌های مردم و بیت المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان توزیع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مازندران کالای اساسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا