Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای قیمت‌های جدید ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را اعلام کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایران اکونومیست، «عباس عسکرزاده» طی نامه‌ای به ربانی زاده مشاور وزیر، رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات قیمت‌های جدید ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را به شرح زیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه آمده است:

با توجه به مردمی‌سازی و اصلاح سیاست ارز ترجیحی و ضرورت تأمین به‌موقع نهاده‌های موردنیاز دام و طیور کشور و همچنین تغییرات جهانی قیمت این کالاها، ضروری است فرایند تعیین قیمت‌ها در سامانه به‌گونه‌ای انجام پذیرد که خللی در فراینده تأمین نهاده‌ها اتفاق نیفتد.

باتوجه به تعیین و اعلام سقف قیمت فروش نهاده‌های ذرت، جو و کنجاله سویا در مبادی ورودی به شرح زیر، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا قیمت جدید این نهاده‌ها در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی اعمال گردد.

سقف قیمت فروش نهاده‌های دامی در مبادی ورودی برای هر کیلوگرم ذرت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی ، دفتر امور طیور ، سید جواد ساداتی نژاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد جو و کنجاله سویا نهاده ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد