Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:06:23 GMT

ویدیوآرت «صورتگر» ۲ جایزه جهانی برد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۸۳۳

ویدیوآرت «صورتگر» ۲ جایزه جهانی برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، ویدیوآرت «صورتگر» به نویسندگی، کارگردانی، ایده‌پردازی و تهیه‌کنندگی رامین حسین‌پور و با شعری از مولانا نشان افتخار بهترین موزیک ویدیوی راک از «جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان» و جایزه بهترینِ فیلم یک آهنگساز از «جوایز موسیقی اروپا» را دریافت کرد.

جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان ۲۴ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ماه (۱۵ آوریل تا ۱۵ می) و جوایز موسیقی اروپا ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه (۲۸ آوریل تا ۱۵ می) در اسلواکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایز موسیقی اروپا تمام ژانرهای مرتبط به موزیک ویدیوها از جمله موسیقی، ویدیو آرت، کارگردانی و … را شامل می‌شود. در این رویداد بین‌المللی گروهی از نوازندگان، فیلمسازان و مدیران باتجربه هیات داوران را تشکیل می‌دهند. همچنین در بازه زمانی یک ماهه اسامی برندگان در هر بخش مشخص و منتشر می‌شود. جایزه اصلی (جام) نیز در پایان سال میلادی به‌صورت حضوری اهدا می‌شود.

همچنین جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان هر ۲ ماه یکبار برگزار و در آن، آثار توسط هیات داوران ارزیابی و دیپلم افتخار و جام قهرمانی برای برندگان در نظر گرفته می‌شود. همچنین دیدار حضوری در پایان سال میلادی اتفاق می‌افتد.

«صورتگر» تاکنون در بیش از ۳۰ فستیوال بین‌المللی حضور داشته که در ۲۵ فستیوال به عنوان فینالیست با دیگر آثار به رقابت پرداخته است.

این ویدیوآرت تاکنون افتخاراتی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا اشاره کرد.

«صورتگر» سال ۱۴۰۰ تحت مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز برعهده رامین حسین‌پور بوده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست مشغول به کار است. این هنرمند سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.

دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از مدیربرنامه هنری: محمد نظری، مدیر پست پروداکشن: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلمبرداری: علی احسانی، هلی شات: امید احمدزاده و رسول کیان پور، عکاس هنری: محمد حسامیان و بازیگران: فاضل مصلی نژاد و داود اسدالهی.

کد خبر 5492379 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نماهنگ ویدئو آرت حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه تئاتر شهر هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی سازمان سینمایی سریال ایرانی کنسرت موسیقی نادر طالب زاده سینمای مستند جشنواره فیلم کن فستیوال بین المللی موزیک ویدیوی جایزه بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونسکو جایزه «آزادی مطبوعات» را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امروز سوم ماه مه همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، یونسکو به عنوان نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد جایزه سال ۲۰۲۴ خود را تقدیم خبرنگاران غزه کرد.

یونسکو در بیانیه ای در این باره تاکید کرد که ارائه این جایزه به خبرنگاران غزه بیانگر این واقعیت است که در نهایت آزادی برای خبرنگاران فلسطینی محقق خواهد شد.

این در حالی است که در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکنون ۱۴۰خبرنگار فلسطینی در حالی که در حال پوشش حملات وحشیانه اشغالگران بوده‌اند، به شهادت رسیده اند.

خبرنگاران و اعضای کادر تحریریه شبکه الجزیره نیز امروز در روز جهانی آزادی مطبوعات در استودیوی اصلی شبکه الجزیره حضور پیدا کرده و از «وائل دحدوح» خبرنگار فلسطینی که شمار زیادی از اعضای خانواده اش را در جنگ اخیر از دست داده قدردانی کردند.

کد خبر 6095640 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • یونسکو جایزه «آزادی مطبوعات» را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴