Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای قیمت‌های جدید ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا «عباس عسکرزاده» طی نامه‌ای به ربانی زاده مشاور وزیر، رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات قیمت‌های جدید ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را به شرح زیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه آمده است:

با توجه به مردمی‌سازی و اصلاح سیاست ارز ترجیحی و ضرورت تأمین به‌موقع نهاده‌های موردنیاز دام و طیور کشور و همچنین تغییرات جهانی قیمت این کالاها، ضروری است فرایند تعیین قیمت‌ها در سامانه به‌گونه‌ای انجام پذیرد که خللی در فراینده تأمین نهاده‌ها اتفاق نیفتد.

باتوجه به تعیین و اعلام سقف قیمت فروش نهاده‌های ذرت، جو و کنجاله سویا در مبادی ورودی به شرح زیر، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا قیمت جدید این نهاده‌ها در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی اعمال گردد.

سقف قیمت فروش نهاده‌های دامی در مبادی ورودی برای هر کیلوگرم ذرت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 575760

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد نهاده های دامی نهاده دامی نهاده دام افزایش قیمت نهاده های دامی تامین نهاده های دامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جو و کنجاله سویا سامانه بازارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش صدای ایران از اقتصاد آنلاین،وزیر صمت درباره سامانه یکپارچه خودرو گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. عباس علی آبادی در ادامه افزود: در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم.

دیگر خبرها

  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پایش اراضی کشاورزی با فناوری های هوش مصنوعی
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان