Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@05:05:50 GMT

آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان تختی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۹۸۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان تختی و مصدومیت یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش مهر، جلال ملکی از حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان تختی و مصدومیت یک نفر در این خصوص خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۵۸ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر، خیابان فیاضی، خیابان تختی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ادامه سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی شش طبقه و ۱۲ واحدی بود که در طبقه ششم یک واحد حدوداً ۱۰۰ متری دچار حریق شد و تقریباً به طور کامل شعله‌ور بود و دود بسیار زیادی سایر طبقات را فراگرفته بود.

ملکی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که در محل آتش‌سوزی و طبقات بالایی افرادی محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان کرد: آتش‌نشانان سریعاً با امکانات لازم و دستگاه‌های تنفسی و با تجهیزات خاموش‌کننده خود را به محل آتش‌سوزی رساندند.

وی ادامه داد: درب واحد بسته بود اما اعلام شد که یک خانمی تنها داخل منزل حضور دارد و آتش‌نشانان سریعاً درب را باز کردند و با حجم بسیار زیادی از شعله‌های آتش و دود بسیار غلیظی مواجه شدند.

ملکی اظهار کرد: همزمان با عملیات خاموش کردن آتش عملیات جستجو آغاز شد و یک خانم حدوداً ۷۰ ساله ناتوان که محدودیت حرکتی داشت، پیدا و از محل خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه اقدامات اولیه بر مصدوم انجام و تحویل عوامل اورژانس شد، عنوان کرد: خوشبختانه از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

وی در پایان گفت: با خروج حدود هشت نفر از افراد حاضر در ساختمان در نهایت حریق اطفا شد و در حال حاضر نیروها مشغول ایمن‌سازی کامل محل هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل کارشناسان خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران آتش سوزی ساختمان مسکونی خیابان تختی یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ساختمان مسکونی در خیابان یک ساختمان مسکونی خیابان تختی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟