Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-05@21:53:54 GMT

رابرت وادلو، بلندترین مرد تاریخ! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۱۰۳

رابرت وادلو، بلندترین مرد تاریخ! + عکس

فرارو نوشت: رابرت وادلو به قد ۲.۷۲ متر و وزن ۲۲۲.۷۱ کیلوگرم رسید. او تا زمان مرگش به رشد خود ادامه داد. رشد بیش از حد او به دلیل هیپرتروفی غده هیپوفیز بود که باعث می‌شد بدنش هورمون رشد بیش از حد ترشح کند.

او در ۲۲ سالگی در خواب از دنیا رفت و در آن زمان ۱۹۹ کیلوگرم وزن داشت. حدود ۴۰۰۰۰ نفر در مراسم تشییع جنازه او شرکت کردند و از سال ۱۹۷۵ مجسمه‌ای به اندازه واقعی در مقابل دبیرستان دندانپزشکی ادواردزویل در دانشگاه ایلینوی جنوبی نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت وادلو در ۴ ژوئیه ۱۹۴۰ در حین اجرای عمومی از ناحیه مچ پا آسیب دید که باعث گسترش عفونت در سراسر بدن او شد. پزشکان او را با عمل جراحی و تزریق خون درمان کردند، اما وضعیت سلامتی او رو به وخامت گذاشت. رابرت سرانجام در ۱۵ جولای همان سال بر اثر عوارض ناشی از یک بیماری خودایمنی در حالی که خواب بود درگذشت.

تابوت او ۳.۲۸ متر طول، ۸۱ سانتی متر عرض و بیش از ۴۵۰ کیلوگرم وزن داشت. با کمک ۲۰ نفر حمل شد و در زادگاهش به خاک سپرده شد. پس از مرگ رابرت، در سال ۱۹۸۶، مجسمه‌ای در اندازه واقعی از او در مقابل موزه شهر آلتون نصب شد.

رابرت وادلو، بلندترین مرد تاریخ؛ 2 متر و 47 سانتیمتر (8 فوت 11 اینچ)

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل

یکی از خبرهای فیک هفته پیش مربوط به حمایت رابرت دنیرو از اسراییل بود که توسط این بازیگر و نتفلیکس تکذیب شد.

به گزارش مشرق، ویدیویی که نشان می‌دهد رابرت دنیرو در حال تمرین برای سریال نتفلیکس است و گفته شده سر معترضان ضداسراییلی فریاد می‌زند، یک خبر نادرست و فیک است.

در حالی که ادعا شد رابرت دنیرو بازیگر فیلم در حال فریاد زدن بر سر معترضان ضداسراییلی در شهر نیویورک است، سخنگوی نتفلیکس به آسوشیتدپرس گفت: دنیرو در حال تمرین صحنه‌ای برای سریال آینده خود در نتفلیکس با عنوان «روز صفر» در حال فیلمبرداری در خیابانی در شهر نیویورک بود. نظرات او بخشی از فیلمنامه است و ربطی به جنگ اسراییل و حماس یا اعتراضات پیرامون آن و مسایل دیگر ندارد.

با سرکوب اعتراض‌های دانشگاهی در سراسر آمریکا توسط پلیس، ادعاهای نادرست پیرامون این ویدیو در فضای مجازی پخش شد.

یکی از نسخه‌های برجسته این ویدیوی نادرست با برچسب «رابرت دنیرو در کنار اسراییل ایستاده است!» منتشر شد تا نشان دهد بازیگر محبوب برنده ۲ جایزه اسکار دارد از اسراییل حمایت می‌کند.

دنیرو در این کلیپ می‌گوید: این یک فیلم نیست. این یک فیلم نیست، این واقعی است.

وی به جمعیت می‌گوید که باید گوش کنند و اجازه دهند مردم کارهایشان را انجام دهند. او مردم را تشویق می کند که حمایت خود را ارایه دهند، اما پشت سنگرها بمانند.

دنیرو در ادامه می‌گوید: اگر می‌خواهی به حرف‌های بیهوده ادامه بدهی، پس باید به خانه برگردی. آنها می‌گویند دوباره این کار را می‌کنند! از نو! ما این را نمی‌خواهیم.

عنوانی که به ویدیو اضافه شده به ذهن مبتادر می کند که «این کار» که دنیرو به آن اشاره می‌کند، حمله مرگبار حماس در ۷ اکتبر به اسراییل است که حملات اسراییل را برانگیخت و «آنها می‌گویند دوباره این کار را می‌کنند!» را به ۷ اکتبر ارجاع می‌دهد.

در یکی از پست‌های X که ویدیوی با شرح نادرست را به اشتراک گذاشته، آمده است: «مایلم از هواداران تروریست #حامی حماس تشکر کنم که اعصاب همه را به هم ریختند. رابرت دنیرو هم موافق است و به آنها برای کشتارهای #۷ اکتبر هشدار می‌دهد!»

همچنین در پست‌هایی به دروغ مطرح شده که این ویدیو در دانشگاه کالیفرنیا - لس‌آنجلس، جایی که «درگیری‌های فیزیکی» بین گروه‌های معترضان در هفته پیش رخ داد، فیلم‌برداری شده است.

اما واقعیت این است که دنیرو نه معترضان را نصیحت می‌کرد و نه از وقایع واقعی صحبت می‌کرد. این بازیگر در حال تمرین صحنه‌ای برای «روز صفر» بود، سریالی که برای نتفلیکس ساخته می‌شود و از آن به عنوان یک «ماجرای مهیج توطئه‌آمیز» یاد شده است.

این شرکت پخش با اشاره به پخش آنلاین ویدیو به آسوشیتدپرس گفت: این تمرین صحنه‌ای از سریال نتفلیکس است که روز شنبه، ۲۷ آوریل فیلمبرداری شد و این سخنان بخشی از تولید بود.

نتفلیکس همچنین تایید کرد که سخنرانی دنیرو مربوط به فیلمنامه سریال بود و به تظاهرات پیرامون جنگ اسراییل و حماس ارتباطی ندارد.

این فیلم در نیویورک گرفته شده و یک ورودی مترو به وضوح در پس‌زمینه ویدیو دیده می‌شود که شماره آن دارای کد منطقه نیویورک است.

استن روزنفیلد سخنگوی دنیرو نیز ادعاهای رسانه‌های اجتماعی را کذب محض خواند و تایید کرد که این ویدیو صحنه‌ای از «روز صفر» را نشان می‌دهد.

جسی پلمونز بازیگری که در کنار دنیرو به عنوان دستیار شخصیت وی بازی می‌کند، پشت سر دنیرو در این ویدیو دیده می‌شود.

با گسترش اخبار جعلی در شبکه‌های اجتماعی، آسوشیتدپرس در پایان هر هفته به بررسی اخبار فیک می‌پردازد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم