Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین و برترین شرکت در عرضه متنوع محصولات در بورس کالای ایران و همچنین چهارمین شرکت برتر در ارزش محصولات ارائه شده در بورس برگزیده شد.

به گزارش بازرگانی ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، در اولین همایش تجلیل از برترین شرکت‌های بورس کالای ایران، با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین و برترین شرکت در عرضه متنوع محصولات در بورس کالای ایران و همچنین چهارمین شرکت برتر در ارزش محصولات ارائه شده در بورس برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش که با حضور برخی از مسئولین دولتی و بخش‌های خصوصی، فعالان اقتصادی و نمایندگان مجلس، ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، لوح و تندیس این عناوین توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی به مهندس رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان اهدا شد.

مهندس رخصتی در حاشیه این همایش با بر شمردن مزایای عرضه محصولات در بورس کالای ایران بر تداوم آن از سوی ذوب آهن اصفهان تأکید کرد. وی گفت: این مجتمع عظیم صنعتی نقش بسیار کلیدی در راه اندازی بورس داشته و محصولات خود را نیز در این بازار عرضه می‌کند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان عرضه محصولات در بورس کالا را موجب شفاف شدن عملکرد شرکت‌ها دانست و افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رویکرد این وزرات خانه مبنی عرضه محصولات تولیدی زیر مجموعه وزارت خانه مذکور، ذوب آهن اصفهان نیز به صورت شفاف و قانون مند برعرضه محصولات خود در بورس کالای ایران ادامه خواهد داد.

در بخشی از لوح اهدا شده به ذوب آهن اصفهان آمده است: با تشکیل بورس کالای ایران و رشد و تعالی آن طی ۱۵ سال گذشته، امروز سیاست اقتصاد مقاومتی و خروج از قیمت گذاری دستوری در قالب این نهاد تبلور یافته و بخش مهمی از توسعه امروز ک شور مرهون خدمات بورس کالا به اقتصاد ملی است و در آینده نیز افق‌های روشنی در مقابل این نهاد قرار دارد که با توسعه ابزارها می‌تواند نقش به مراتب مهم‌تری در اقتصاد کشور ایفا کند.

گفتنی است ارزش معاملات انجام شده در بورس کالای ایران در سال گذشته حدود ۶۶۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: ذوب اهن اصفهان ، شرکت ذوب اهن اصفهان ، بورس کالا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ذوب اهن اصفهان شرکت ذوب اهن اصفهان بورس کالا محصولات در بورس کالا بورس کالای ایران ذوب آهن اصفهان عرضه محصولات برترین شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع

مدیرعامل شرکت توانیر از پرداخت ١٥ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکتهای توزیع نیروی برق کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گردهمایی سراسری نیروگاههای کشور هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاهها اعلام کرد و گفت: شرکت توانیر تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس طی دو سال اخیر طی دو نوبت یکبار 20 هزار میلیارد تومان و یک نوبت هم 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و از ابتدای اردیبهشت نیز جریان پرداخت نقدی به شرکت های تولید کننده برق از طریق بورس دنبال می شود.

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر محترم نیرو که باید سهم معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، یادآور شد: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویتها به تولیدکنندگان برق و بخشهای انتقال و توزیع تخصیص می یافت که با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچکتر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکتهای توزیع و تولید برق هستیم تا خود شرکتها در قبال درآمد و هزینه های خود مسوولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکتها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می شود.

رجبی مشهدی به صفر رساندن مطالبات نیروگاهها طی یک بازه زمانی ٣ ساله را که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف گذاری وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با تمام قوا آن را دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد