Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:48:16 GMT

مرتضی شمسی مدیر شبکه آی‌فیلم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۳۶۵

مرتضی شمسی مدیر شبکه آی‌فیلم شد

معاون برون مرزی صدا و سیما، طی حکمی مرتضی شمسی را به عنوان مدیر شبکه آی‌فیلم منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد نوروزی معاون برون مرزی صدا و سیما، طی حکمی مرتضی شمسی را به عنوان مدیر شبکه آی فیلم منصوب کرد.

حکم معاون برون‌مرزی بدین شرح است:

جناب آقای مرتضی شمسی
نظر به بهره‌مندی از مراتب تعهد، دانش و تجارب موفق جناب‌عالی در تولید تلویزیونی و مدیریت پیام، به‌موجب این حکم به‌ سمت «مدیر شبکه آی‌فیلم» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود در مسئولیت جدید، ضمن توجه به سرفصل‌های اساسی برنامه تحول رسانه ملی، تمرکز هرچه بیشتر بر محتوای ارائه ‌شده از آنتن شبکه را وجهه نظر قرار دهید و آرایش متناسب جدول‌پخش در کانال‌های چهارگانه، بهبود کیفی و‌ کمّی برنامه‌های تولیدی، ارتقای گرافیک و عناصر بصری و بسط زمینه‌های ارتباط فرهنگی بیشتر با مخاطبان را به ‌منظور ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، معرفی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، گسترش زبان و ادبیات غنی و پرارج فارسی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه آثار نمایشی ایرانی پیگیری نمایید.

از برادر عزیزم، جناب آقای مهدی مجتهد که در طول سالیان پیش عهده‌دار مدیریت این شبکه بوده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و برای جناب‌عالی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

پیش از این مهدی مجتهد که اخیراً به عنوان قائم‌مقام امور اجرایی رسانه ملّی و سرپرست حوزه ریاست سازمان را برعهده گرفته، قائم‌مقام برون‌مرزی و مدیر شبکه آی‌فیلم بود. 

روز گذشته نوروزی، احسان کاوه را به عنوان قائم‌مقام معاونت برون‌مرزی معرفی کرد. 

نگاهی به یک انتصاب جدید/ چرا قائم‌مقام برون‌مرزی به ساختمان شیشه‌ای رفت؟قائم‌مقام برون مرزی صدا و سیما مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی معاونت برون مرزی آی فیلم رسانه ملی معاونت برون مرزی آی فیلم مدیر شبکه آی فیلم مرتضی شمسی قائم مقام برون مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • محمود گبرلو بازیگر شد