Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@09:36:00 GMT

ذوب آهن اصفهان برترین شرکت در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۴۰۳

ذوب آهن اصفهان برترین شرکت در بورس کالا

تین نیوز

ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین و برترین شرکت در عرضه متنوع محصولات در بورس کالای ایران و همچنین چهارمین شرکت برتر در ارزش محصولات ارائه شده در بورس برگزیده شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، در اولین همایش تجلیل از برترین شرکت‌های بورس کالای ایران، با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین و برترین شرکت در عرضه متنوع محصولات در بورس کالای ایران و همچنین چهارمین شرکت برتر در ارزش محصولات ارائه شده در بورس برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش که با حضور برخی از مسئولین دولتی و بخش‌های خصوصی، فعالان اقتصادی و نمایندگان مجلس، ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، لوح و تندیس این عناوین توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی به مهندس رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان اهدا شد.

مهندس رخصتی در حاشیه این همایش با بر شمردن مزایای عرضه محصولات در بورس کالای ایران بر تداوم آن از سوی ذوب آهن اصفهان تأکید کرد. وی گفت: این مجتمع عظیم صنعتی نقش بسیار کلیدی در راه اندازی بورس داشته و محصولات خود را نیز در این بازار عرضه می‌کند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان عرضه محصولات در بورس کالا را موجب شفاف شدن عملکرد شرکت‌ها دانست و افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رویکرد این وزرات خانه مبنی عرضه محصولات تولیدی زیر مجموعه وزارت خانه مذکور، ذوب آهن اصفهان نیز به صورت شفاف و قانون مند برعرضه محصولات خود در بورس کالای ایران ادامه خواهد داد.

در بخشی از لوح اهدا شده به ذوب آهن اصفهان آمده است: با تشکیل بورس کالای ایران و رشد و تعالی آن طی ۱۵ سال گذشته، امروز سیاست اقتصاد مقاومتی و خروج از قیمت گذاری دستوری در قالب این نهاد تبلور یافته و بخش مهمی از توسعه امروز ک شور مرهون خدمات بورس کالا به اقتصاد ملی است و در آینده نیز افق‌های روشنی در مقابل این نهاد قرار دارد که با توسعه ابزارها می‌تواند نقش به مراتب مهم‌تری در اقتصاد کشور ایفا کند.

ارزش معاملات انجام شده در بورس کالای ایران در سال گذشته حدود ۶۶۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین روابط عمومی کمیسیون اقتصادی بورس کالا کار و رفاه اجتماعی قانون رشد و تعالی ذوب آهن اصفهان بورس کالا بورس کالای ایران محصولات در بورس ذوب آهن اصفهان عرضه محصولات برترین شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی

یک کارشناس بازار سرمایه رشد صادرات نفت و پتروشیمی و همچنین رشد تولید خودرو در سال جاری را زمینه‌ای را برای بهبود شرایط نماد صنایع پتروشیمی و خودرویی و در نهایت بازار سهام عنوان کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی فراقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تاثیر افزایش صادرات نفت و محصولات پتروشیمی بر وضعیت بازار سهام اظهار کرد: رشد صادرات این نوع کالا‌ها صرفاً بر کرک اسپرد صنایع پتروشیمی حاضر در بورس اثر‌گذار خواهد بود. به هر اندازه کرک اسپرد آن‌ها رشد پیدا کند به همان اندازه وضعیت نماد صنایع این شرکت‌ها بورس هم ارتقاء می‌یابد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره افزایش تولید خودرو و تاثیر این موضوع بر بازار بورس هم گفت: با توجه به جایگاه نماد‌های خودرویی در بازار، تغییر مثبت در این بخش هم می‌تواند یک اتفاق مثبت برای بورس باشد، اما افزایش تولید خودرو زمانی بر بازار سهام موثر واقع می‌شود که قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو و سایپا هم دست‌خوش تغییر پیدا کند.


وی تصریح کرد: تقارن افزایش تولید با رشد قیمت خودرو و نزدیک شدن آن به نرخ بازار ابتدا برای این دو خودرو ساز و سپس سهامداران آن یک اتفاق مثبت خواهد بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بورس ، تولید خودرو ، صادرات پتروشیمی ، قیمت کارخانه‌ای خودرو ، بازار سرمایه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9T

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟