Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام عین الهی در جلسه امضا تفاهم نامه مناطق محروم گفت: امروزه بعد از یک فعالیت دو ساله، در حال حاضر به جای رسیدیم که آمار مرگ و میر در کشور ما تک رقمی شده است، اما آمار در کشورهایی نظیر آمریکا همچنان ۱۰۰۰ نفر کشته می‌دهد.

او افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در این دوران ملتهب و خطرناک همیشه در کنار وزارت بهداشت بوده و در جهت ساختن مرکز درمانی و ارائه خدمات از راه دور کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین الهی گفت: بحث شبکه بهداشت در پیشگیری از بیماری برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

وزیر بهداشت ضعف اصلی حوزه سلامت کشور را ضعف شرکت های دانش بنیان دانست و گفت:ما از لحاظ نیروی انسانی مشکلی نداریم ، با توجه به اینکه ۹۷ درصد نیاز دارویی کشور را برطرف میکنیم و خودمان تولیدات داریم اما در زمینه تولید ماده اولیه دارو شرکت های دانش بنیان نقاط ضعف دارند و ما مجبور هستیم ماده اولیه دارو را از کشورهای دیگر وارد کنیم.

او گفت: بازارهای کشورهای روسیه،کوبا نیازمند تولید تجهیزات ایرانی هستند ما باید در این راستا همت کرده و با توانمندی ستاد اجرایی فرمان امام این ضرورت را مهیا کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت نیاز دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان