Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:56:35 GMT

تیاگو آلکانتارا بهترین بازیکن ماه آوریل لیورپول شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۵۴۸

هافبک اسپانیایی لیورپول به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل این باشگاه انتخاب شد.

تیاگو آلکانتارا عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه لیورپول را به خود اختصاص داد.

طرفداری| به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزهای آنفیلد در ماه آوریل برنامه مسابقات بسیار فشرده ای داشتند و در مسیر تلاش برای کسب چهارگانه در 9 بازی این ماه خود 7 پیروزی به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی قرمزها در بازی های این ماه یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بود و به همین خاطر توانست عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل را به خود اختصاص دهد.

تیاگو در مسیر کسب این جایزه لوئیس دیاز و سادیو مانه را رقیب خود می دید اما در نهایت توانست جایزه را به خود اختصاص دهد. او در مورد کسب این عنوان به وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:

ماه فوق العاده ای بود. در کل ماه مسابقات مهمی داشتیم. در لیگ قهرمانان بازی کردیم و در مسابقات داخلی نیز بازی های مهمی داشتیم. ماه مهمی برای ما بود. 

تیاگو که در فصل اول حضورش در لیورپول در استادیوم های خالی بازی می کرد، در مورد بازی در حضور تماشاگران گفت:

 در آغاز بازی بدون حضور تماشاگران بسیار سخت بود. انگار تمرین می کردیم اما واقعی بود اما حالا که هواداران دوباره به استادیوم ها و به خصوص آنفیلد برگشته اند، همه چیز کاملا متفاوت است. هواداران واقعا در بازی دخیل هستند و این بخش مهمی برای همه ما است. در لحظاتی که بهترین بازی خود را نداریم، هواداران اینجا هستند تا از ما حمایت کنند و این باعث می شود بهتر کار کنیم. آنها کمک بزرگی هستند.

هافبک اسپانیایی در پایان در مورد دوران حضورش در لیورپول افزود:

 باید با سبک های مختلف فوتبال سایر بازیکنان وفق پیدا کنید. همدیگر و نحوه بازی هم را بشناسید و بدانید چطور دفاع می کنید و توپ را نگه می دارید. تا به حال تجربه ام فوق العاده بوده است و در حال لذت بردن از آن هستم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن ماه بهترین بازی ماه آوریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس

سیلوا وقتی ۲۴ سال داشت، فلومیننزه را به مقصد فوتبال اروپا ترک کرد.

تیاگو سیلوا در پایان فصل 24-2023 از چلسی جدا می شود و به باشگاه فلومیننزه برزیل خواهد پیوست. سیلوا که پیش از انتقال به میلان در سال 2009، سه سال در این تیم بازی کرده بود، قرارداد دو ساله خود با فلومیننزه را امضا کرد. این مدافع با تجربه برزیلی بعد از ۱۵ سال فعالیت در فوتبال اروپا و بازی در پیراهن میلان، پاری سن ژرمن و پاری سن ژرمن به فوتبال برزیل برمی گردد تا در آستانه ۴۰ سالگی، مقطع پایانی دوران حرفه ای خود را در کشورش سپری کند.

رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!