Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا سیف عضو هیات علمی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد ادعای عباس عبدی در باره بازداشت سعید مدنی به اتهام جاسوسی اظهار داشت: عباس عبدی به خاطر اقدامی که اوایل انقلاب انجام داده بود همچون تصرف لانه جاسوسی آمریکا بعدها با جاسوس آمریکایی دیدار و عذرخواهی کرد، به همین دلیل می توان  وی را عنصری مساله‌دار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به اینکه حمایت عجولانه از یک متهم به جاسوسی جای سوال دارد، تصریح کرد: در چنین حالتی این سوال را باید مطرح کرد که چه کسی درست می گوید؟ عباس عبدی یا سربازان گمنامی که متخصص این امور هستند؟ اگر آقای عبدی منصف باشد باید صبرکند تا اطلاعات بیشتری توسط نهادهای مسئول درباره جزئیات بازداشت سعید مدنی منتشر شود تا پس از آن به قضاوت بپردازیم.

وی صحبت های این فعال اصلاح‌طلب را فرار رو به جلو دانست و گفت: برای اینکه در روند تحقیقات تاثیر بگذارند و ذهن مخاطب را خراب کنند چنین مسائلی را بیان می کنند، در جواب به آنها باید گفت اگر سعید مدنی جاسوس نبوده است پس اطلاعات چگونه به بیرون از کشور درز می کند؟

به گزارش فارس، روز گذشته «سعید مدنی» به اتهام ارتباط مشکوک خارجی و اقدامات ضدامنیتی توسط مراجع ذی صلاح بازداشت گردید. او به اتهام ملاقات با عناصر مشکوک بیگانه و انتقال منویات و خطوط عملیاتی آنها به برخی عناصر سابقه دار داخل کشور دستگیر و روانه زندان شد.

عباس عبدی فعال اصلاح طلب در واکنشی در صفحه شخصی خود در توییتر دلایل بازداشت وی را «واهی» اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید مدنی سیف عباس عبدی جاسوسی عباس عبدی سعید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 849063 برچسب‌ها خبر ویژه تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن