Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امیدآفرینی از جمله اولویت‌های مهم در جهاد تبیین است. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سردار محسن کریمی ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله با اشاره به نقش سپاه در انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران زاده انقلاب اسلامی و از جنس مردم است و در همه عرصه‌های انقلاب نقش موثر و تعیین کننده داشته، همواره با مردم برای مردم در زمینه رفع مسائل و مشکلات مقتدرانه گام بر‌می‌دارد و در رفع  مشکلات مردم در کنار دولت‌ها حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه سپاه در اوج اقتدار است که این اقتدار و هویت سپاه برگرفته از ولایت‌پذیری، معنویت حاکم و مردمی بودن این نهاد است و باید این مولفه‌ها هر روز تقویت شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: یکی از عوامل موفقیت‌های سپاه وجود روابط عمومی‌های انقلابی و دغدغه‌مند است که با انعکاس و معرفی توانمندی‌ها، اقدامات، کارآمدی‌ها، نقش‌آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و خدمت به مردم بخشی از موفقیت‌های سپاه را به تصویر می‌کشد و به اطلاع مردم می‌رساند.

کریمی تصریح کرد: روابط عمومی سپاه  استان مرکزی در گام‌های نخست و دوم انقلاب به‌ عنوان دبیر کارگروه روابط عمومی و رسانه ستاد کنگره شهدای استان خوش درخشیده و با مشارکت و مجاهدت مدیران و اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما موجب دلگرمی و امیدآفرینی بین مردم شده و در بین دستگاه‌ها الگوسازی کرده است.

وی ادامه داد: سپاه روح الله استان در عرصه‌های مختلف از جمله انعکاس خدمات و کارکردهای سپاه در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، خدمت به مردم، امداد رسانی به مناطق سیل‌زده، کارکردهای عظیم سپاه در مدیریت و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: روابط عمومی سپاه استان مرکزی در سال‌های اخیر با راه‌اندازی گروه تلویزیونی فرزندان روح الله و موفقیت‌های خبرگزاری بسیج و سایر ماموریت‌ها عملکرد مطلوبی داشته است البته نباید به این تلاش‌ها بسنده کرد بلکه باید روز به روز در این زمینه‌ها قوی شد و برای دیگران الگوسازی کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه روابط عمومی سپاه علاوه بر جهاد فی‌سبیل الله خلاقیت، حساسیت، هنرمندی و هوشمندی ویژه‌ای می‌طلبد که خوشبختانه روابط عمومی سپاه استان در این امر موفق بوده و در ماموریت‌ها خوش درخشیده است.

وزارت مردم، جلوه جهاد تبیین و امیدآفرینی فرمانده سپاه استان گیلان: اقدامات تبیینی جوانان حزب‌اللهی در فضای مجازی مظهر شکست‌ناپذیری انقلاب است امام جمعه قزوین: کوتاهی در جهاد تبیین ‌به هیچ‌وجه جایز نیست/ باید از آبروی خود هزینه کنیم

وی بیان کرد: نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در جنگ رسانه‌ای با دشمنان انقلاب در تخریب چهره افتخارآمیز و مردمی سپاه پاسداران نزد افکار عمومی بسیار با اهمیت بوده است هرچند به فضل الهی، هوشمندی مردم، تلاش‌های رسانه‌های دلسوز و انقلابی دشمن سالهاست در ایجاد فاصله بین مردم و سپاه شکست خورده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: یکی از ضرورت‌های کار روابط عمومی توجه به هوش رسانه‌ها و هوشمندی نسبت به شرایط و به ویژه توطئه‌های دشمنان است که با توجه به جنگ شناختی و توطئه‌های دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کریمی تصریح کرد: بنده به سهم خود روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه زحمت‌کشان این عرصه به خصوص مدیران و کارمندان روابط عمومی سپاه در استان و شهرستان‌ها تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی در کشور توفیقات روز افزون خواستارم.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی روابط عمومی سپاه جهاد تبیین سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد