Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@05:16:08 GMT

بارگذاری نهاده‌های دامی با قیمت جدید از امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۷۳۷

بارگذاری نهاده‌های دامی با قیمت جدید از امروز

سرپرست دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی از بارگذاری ذرت، جو و کنجاله سویا با قیمت‌های جدید در سامانه بازارگاه از امروز سه‌شنبه( ۲۷ اردببهشت ماه) خبر داد.

مجید حسنی مقدم  در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در پاسخ به این سوال که آیا نهاده های دامی با قیمت جدید در سامانه بازارگاه بارگذاری شده است یا خیر؟ گفت: با توجه به تغییر ارز واردات نهاده های دامی به نیمایی قیمت این نهاده‌ها تغییر کرده است و این قیمت‌ها مانند قبل در مبادی ورودی کشور تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  امروز ذرت، جو و کنجاله سویا با قیمت‌های جدید در سامانه بازارگاه بارگذاری شده و امکان خرید هم وجود دارد.

سرپرست دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: قیمت های تعیین شده برای نهاده های دامی سقف قیمت هستند و واردکنندگان می‌توانند زیر سقف قیمت با هم رقابت کنند.

به گزارش ایران اکونومیست بر اساس اعلام  وزارت جهاد کشاورزی سقف قیمت فروش نهاده در مبادی ورودی به ازای هر کیلو جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، هر کیلو ذرت ۱۱ هزار و ۳۰۰تومان و هر کیلو کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نهاده‌های دامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نهاده های دامی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌