Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:59:35 GMT

بیمار مرگ مغزی جهرمی به چند نیازمند عضو زندگی دوباره بخشید

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۰۱۲

بیمار مرگ مغزی جهرمی به چند نیازمند عضو زندگی دوباره بخشید

محمدجعفر محبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جاسم قادری ۳۰ ساله ساکن شهرستان جهرم که دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده آن مرحوم، اعضایش اهدا شد.

وی افزود: عمل برداشت عضو آن مرحوم، امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، توسط تیم جراحی در بیمارستان پیوند بوعلی شیراز انجام و به بیماران نیازمند، پیوند داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: خانواده این مرحوم هدف خود از اقدام به رضایت اهدای عضو آن مرحوم را، جلب رضایت خدا و فرهنگ سازی و دعوت سایرین به این امر خداپسندانه که باقیات و صالحیات ابدی را در بر دارد، اعلام کردند.

به گزارش مهر، ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه، هفته اهدا عضو است که ضمن گرامیداشت این هفته و یادکرد از همه روشن روانانی که با اهدای عضو خود نجات بخش زندگی چندین نفر شدند، بر روح بلندشان سلام و صلوات نثار می‌کنیم.

کد خبر 5492543

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای عضو جهرم پیوند عضو دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا ویروس کرونا تنظیم بازار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز