Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته (26 اردیبهشت)، مراسم وداع با پیکر مطهر عالم ربانی آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا برگزار شد که در بخشی از آن، فرزند ایشان به روایت زیبایی از شب قدر امسال در بیمارستان پرداخت و گفت: «شب بیست و یکم بود و من پدر را در حال بیهوشی دیدم. شش روز بود که ایشان بیهوش بودند؛ به طوری که چشم باز نمی‌کردند و صحبت نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب بیست و یکم، من توفیق داشتم و قرآن را روی سر ایشان گذاشتم و آن اذکار را گفتم. بک یا الله گفتم آقا چشمشان بسته بود. بمحمدٍ گفتم آقا چشم بسته بود. بعلیٍ، آقا چشم بسته بود. ولله، اولین بفاطمه را که گفتم در آن بیهوشی، چشمشان را باز کردند و یک جمله گفتند که خیلی خوب بود. جایش الان است. ایشان فرمودند که این یک کلمه اگر درست گفته شود همه مشکلات حل می‌شود و مجدداً چشم را بستند و بیهوش شدند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله فاطمی نیا شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود