Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:34:05 GMT

۱۰ تن برنج احتکاره شده در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۳۰۵

۱۰ تن برنج احتکاره شده در قم کشف شد

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف احتکار ۱۰ تن برنج در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار برنج در یک انبار در استان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با همراهی رئیس شعبه گشت سیار تعزیرات حکومتی استان و کارشناسان سازمان صمت در محل حاضر و در بازرسی صورت گرفته، 10 تن برنج به دلیل عدم ثبت درسامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی کشف کردند.

کشف 2700 تُن انواع کالای احتکار شده در 24 ساعت اخیرکشف 20 تن شکر احتکارشده در قزوین / با محتکران کالاهای اساسی برخورد قاطع می‌شودبیش از یک تن روغن احتکار شده در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در نهایت انبار موصوف پلمب و پرونده در این رابطه تشکیل شد.

وی در خاتمه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از دپوی کالای قاچاق موضوع را از طریق تماس با 110 به پلیس استان اطلاع داده تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین