Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو اعتقاد دارد که این تیم مشکل فنی نداشته و به دلیل بدشانسی نتیجه نمی‌گیرد. - اخبار ورزشی -

فردین رابط در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر پیکان گفت: متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. خیلی تلاش کردیم تا به گل برسیم. درست است که گل مساوی را زدیم اما چند موقعیت خوب دیگر را از دست دادیم و می‌توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه برخی سقوط شهر خودرو را قطعی می‌دانند، عنوان کرد: روی کاغذ شرایط سختی داریم ولی نمی‌توانیم ناامید باشیم. تیم ما واقعا بدشانسی می‌آورد و همه دیدند در بازی‌های اخیر چگونه در حالی که مستحق برد بودیم امتیاز از دست دادیم. مشکل فنی نداریم و خوب بازی می‌کنیم ولی بدشانس هستیم. 3 بازی سخت با پرسپولیس، سپاهان و فولاد داریم و این بازی‌ها حکم مرگ و زندگی را برایمان دارد. باید بجنگیم و خوب امتیاز بگیریم تا در لیگ بمانیم.

رابط در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: بازیکن قرضی استقلال در شهر خودرو هستم و بابت قهرمانی استقلال خوشحالم. کمترین حق استقلال، کسب یک جام زلال‌تر از آب بود که خوشبختانه به آن رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل بعد به استقلال برمی‌گردد؟» گفت: اگر مرا بخواهند برمی‌گردم و بازی در استقلال برایم افتخار است. اگر هم این شرایط ایجاد نشد برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده: آذری جهرمی نگاه داخلی دارد اما استقلال به دنبال ستاره سوم است/ سلطانی‌فر هم حریف این استقلال نمی‌شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟

با کناررفتن لیورپول از کورس قهرمانی، آرسنال و منچسترسیتی دو تیمی‌اند که شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

به گزارش ایسنا، جنگ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اوج رسیده است. نتایج ضعیف اخیر لیورپول باعث شد تیم یورگن کلوپ برای کسب عنوان قهرمانی از کورس خارج شود. حالا آرسنال و منچسترسیتی برای قهرمانی خواهند جنگید.  وضعیت صدر جدول لیگ برتر چگونه است؟

به نوشته دیلی‌میل، یورگن کلوپ ژانویه گذشته تصمیمش را برای ترک لیورپول در پایان فصل اعلام کرد. پس از آن در محافل فوتبال صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه لیورپول می‌توانند فصل را با چهار جام به پایان ببرد. در ابتدا همه چیز خوب پیش رفت و لیورپول به قهرمانی در لیگ‌کاپ (جام اتحادیه) رسید اما پس از آن بحران شروع شد. لیورپول با شکست برابر منچستریونایتد از جام حذفی کنار رفت و در ادامه برابر آتالانتا شکست خورد و لیگ اروپا را هم از دست داد.

لیورپول پس از ناکامی در لیگ اروپا روی لیگ برتر تمرکز کرد ولی شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی پنج امتیاز از دست دادند. آنها برابر اورتون شکست خوردند و با وستهم به تساوی رسیدند. آرسنال و منچسترسیتی در این دو هفته حریفانشان را شکست دادند و در نتیجه لیورپول فقط از نظر ریاضی شانس قهرمانی دارد.

بیایید به جدول نگاه کنیم:

تنها دو تیم باقی مانده‌اند

حالا دو تیم برای قهرمانی مبارزه خواهند کرد: آرسنال و منچسترسیتی. لندنی‌ها در حال حاضر یک امتیاز از همشهری‌ها جلوترند اما شاگردان پپ گواردیولا یک بازی کمتر را انجام داده‌اند. تقویم بازی‌های مدعیان را مرور کنیم:

آرسنال:

منچسترسیتی:

آرسنال در حال حاضر از نظر تفاضل گل (۵۷+ به ۵۰+) به منچسترسیتی برتری دارد. یعنی اگر دو تیم هم‌امتیاز شوند، آرسنال قهرمان می‌شود. این بدان معناست که آرسنال تنها به یک اشتباه از سیتی نیاز دارد اما آیا این اشتباه از پپ و مردانش سر خواهد زد؟ منچسترسیتی به‌خوبی می داند که چگونه تحت فشار بازی کند و برنده شود. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت تیم از نظر روانی مشکل داشته باشد.

اگر به برنامه بازی‌های سیتی نگاه کنید، دیدار با تاتنهام خودنمایی می‌کند. این دیدار معوقه از هفته سی‌وچهارم است که در میانه هفته آینده برگزار می‌شود. از نظر تئوری ممکن است بازی برای تیم گواردیولا در لندن دشوار باشد؛ اگرچه تاتنهام فعلی به‌شدت بی‌ثبات است. سیتی بازی سختی را مقابل تاتنهام پیش رو دارد؛جایی که می‌تواند امتیاز از دست بدهد اما آرسنال بازی مشابهی مقابل منچستریونایتد خواهد داشت.

آرسنال سه بازی در پیش دارد. هر اتفاقی ممکن است در لیگ برتر بیفتد اما شاگردان مایکل آرتتا بعید است در خانه مقابل بورنموث و اورتون با مشکل مواجه شوند اما دیدار برابر منچستریونایتد در اولدترافورد سخت است. شیاطین سرخ به هدف‌شان یعنی صعود به لیگ قهرمانان دست پیدا نکردند و این موضوع شاید به سود آرسنال شود. با همه این‌ها شاگردان گواردیولا می‌توانند برای چهارمین سال متوالی قهرمان شوند که در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آرسنال به روغن‌سوزی افتاده منچسترسیتی موقتاً صدرنشین شد

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود