Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@11:03:09 GMT

پ مثل پناهندگی ، پ مثل پولادگر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۵۵۵

محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش در واکنش به ماجرای رفتن ورزشکاران بخصوص اتفاقی که توسط یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان، دختران وزنه‌برداری ایران رقم خورد، حرف‌هایی می‌زند که قابل تأمل است.

معاون ورزش قهرمانی در شرایطی با این صحبت‌ها ورزشکاران را محکوم می‌کند که نقش مدیریت‌هایی که او و همکارانش در سال‌های گذشته داشته‌اند را نادیده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادگر بیشتر از اینکه در بررسی این قبیل اتفا‌ق‌ها، نگاه پرسشگرانه داشته باشد و به‌عنوان یک مسئول به‌دنبال علت موضوع باشد، فقط ورزشکاران را گوشه رینگ می‌برد، بدون اینکه به این موضوع توجه کند که امثال او، علی مرادی و بقیه مدیران چه کرده‌اند که حالا بیشتر ورزشکاران ترجیح می‌دهند از هر فرصتی برای رفتن استفاده کنند.

حتماً حال کیمیا  را در المپیک و وقتی مقابل ناهید کیانی قرار گرفت، افرادی که در سالن بودند، از یاد نمی‌برند، اما این سؤال هم تا همیشه بی‌جواب است که چطور رئیس باتجربه فدراسیون تکواندو یک ورزشکار ۲۰ ساله را نتوانست مدیریت کند؟ یا چرا علی مرادی که معتقد است فقط او به درد وزنه‌برداری می‌خورد و به همین خاطر با هزار و یک ماجرا حاضر به رفتن نیست، نمی‌تواند یک دختر ۱۷ ساله را به حضور در تیم ملی کشورش مشتاق کند؟

ماجرای رفتن ورزشکاران قصه تازه‌ای نیست و حتماً باز هم تکرار می‌شود، اما مسئولان به جای اینکه این اتفاق تلخ را ریشه‌یابی کنند، فقط ورزشکاران را مقصر می‌دانند.

الان زمان توجیه نیست و باید بررسی کرد، به جای اینکه دنبال راه‌حلی برای نجات افرادی مثل علی مرادی گشت. کسانی که هر کدام بیش از سه دهه مدیریت کرده‌اند و وقتی می‌بینند، شکست خورده‌‌اند، حاضر نیستند جایشان را به فرد دیگری بدهند.

معاون وزیر ورزش از عرق ملی می‌گوید و شرایط بی‌نظیر؛ اما به نظر می‌رسد شرایط برای او و بقیه مدیران بی‌نظیر است، چرا که هر چقدر هم اشتباه کنند، باز پست‌های بالاتر می‌گیرند.

مثل او که در چند سال آخر مدیریتش تکواندوکاران زیادی از ایران رفتند، تیم ملی روز به روز ضعیف تر شد، اما به جای اینکه از او سؤالی درباره این اتفاق‌ها پرسیده شود، پست بالاتری پیشکش می‌شود.

آقای پولادگر درست می‌گوید. شرایط بی‌نظیر است، اما برای عده‌ای خاص!

*ایران ورزشی

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران سیدمحمد پولادگر ورزشکار پناهنده ورزش بانوان مهاجرت نخبگان یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  حمید بنی‌تمیم افزود: اوج قهرمانی هر ورزشکار در مسابقات المپیک و پارالمپیک خلاصه می‌شود به همین دلیل سعی می‌کنیم بیشترین حمایت را از ورزشکاران استان انجام دهیم تا سکو‌های برتر را فتح کنند.

وی ادامه داد:  شرایط مساعدی را برای ورزشکاران راه یافته به المپیک و پارالمپیک فراهم خواهیم کرد و  تاکنون حضور چندین ورزشکار استان در این پیکار‌ها قطعی شده که امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد:  این استان سرشار از ظرفیت و پتانسیل بوده که باید دست به دست هم داده تا این ورزشکاران با شرایط روحی و روانی خوبی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

بنی تمیم با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین در استان گفت:  تصور من این است که با اجرای صحیح این طرح، بسیاری از مناطق محروم و با استعداد از محرومیت خارج شده و به ورزش کشور کمک کنند.

وی اظهار کرد:  استان خوزستان از دیرباز تاکنون سرشار از استعداد‌های ناب ورزشی در رشته‌های مختلف بوده که بسیاری از آنها مغفول مانده اند، اما با اجرای کامل و صحیح این طرح تمامی این استعداد‌ها بالفعل شده و در مسیر درستی قرار می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد:  یکی از مهمترین برنامه‌های ما توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و سعی می‌کنیم همچون سال گذشته زیرساخت‌های مناسبی در این محلات تاسیس کنیم تا از فضا‌های ورزشی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • امروز دولت ۲۳۰ میلیارد تومان به ورزشکاران پاداش داد + فیلم
  • برگزاری کنفرانسی برای مهار مهاجران در دانمارک
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد