Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@14:07:42 GMT

صالحی امیری: تعویق بازی های آسیایی آغاز است نه پایان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۶۱۲

رییس کمیته ملی المپیک گفت: تعویق بازی های آسیایی آغاز یک راه است نه پایان و یک وقفه یکساله اتفاق افتاده که طبیعی است و نباید در عزم ورزشکاران خللی ایجاد شود.

مراسم اختتامیه‌های قایقرانی ایران در هتل المپیک برگزار شد. در این مراسم علاوه بر ورزشکاران و مسئولان فدراسیون قایقرانی رضا صالحی امیری المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی،  مهدی علی‌نژاد،  غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مهین فرهادی‌زاد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، صالحی‌امیری در این مراسم بیان کرد:

امروز در جمع نسل پر شور و حرارت قایقرانی جای سخنرانی نیست. مهمانان بسیار عزیزی داریم که به احترام قایقرانی آمده‌اند و از احسان حدادی به خاطر حضورش ممنونم. امروز قایقرانی در مسیر جهش قرار گرفته و آینده از آن قایقرانی است و می خواهد بر بلندای قله های دماوند بدرخشد. باور دارم نسل جدیدی در قایقرانی رویش کرده و با انگیزه و اراده قوی قایقرانی به سه فدراسیون بزرگ ایران تبدیل خواهد شد.

او افزود:

باور دارم آنچه امروز اتفاق افتاده محصول تلاش بسیاری است که برخی در سالن هستند و برخی مثل قلم سیاه، دنیامالی و امینی در سالن نیستند. از وحید مرادی و خسرو ابراهیمی باید تشکر کرد. ویژگی قایقرانی این است که آمار دختران ورزشکار آن بیشتر از پسران است. ضمن اینکه باید قدردان پیشکسوتان باشیم. از همه ورزشکاران تقاضا دارم هر کجا پیشکسوت دیدند، احترام بگذارند. اگر امروز درخت سبز قایقرانی می‌درخشد، به خاطر ریشه‌ها است.

صالحی امیری در واکنش به تعویق بازی‌های آسیایی گفت:

این تعویق، آغاز یک راه است نه پایان. پیمان فخری سرپرست کاروان است و فقط یک وقفه یکساله اتفاق افتاده که طبیعی است و نباید در عزم ورزشکاران خللی ایجاد شود. قایقرانی در هانگژو خواهد درخشید و باعث غرور ایرانیان خواهد شد با این عزم اراده، فرزندان قایقرانی ما در المپیک پاریس هم خواهند درخشید. قایقرانی به حمایت بیشتری نیاز دارد. هزینه‌های ارزی و ریالی این ورزش سنگین است و به حمایت نیاز است. این رشته در سرلوحه اقدامات وزارت و کمیته قرار دارد. وقتی یک رشته در مسیر حرکت به قله است، همه باید کمک کنند. زنان ورزشکار پرستیژ و اعتبار ورزش ایران در بیرون مرزها هستند. همه شاهد بودند در المپیک، دوربین‌هایی که بیش از ۴ میلیارد بیننده داشت روی نازنین ملایی زوم بود. همه میهمانان این جمع از جمله من یک پیام داریم؛ قایقرانی اولویت ورزش قهرمانی ایران است و ما به این مجموعه افتخار می کنیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر