Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طی یک ماه در سطح استان اجرا که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

سردار ابراهیمی افزود: در اجرای این طرح ۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۱۰ توزیع کننده مواد مخدرو معتاد دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۴۰ سارق و کشف ۱۲ فقره خودرو و موتور سیکلت سرقتی از سارقان و مالخران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ابراهیمی بیان داشت: بازدید از ۵۰ باب واحد صنفی و پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف، و کشف هزار و ۳۰۰ انواع قرص‌های روانگردان و غیر مجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در راستای افزایش ایمنی تردد‌های درون شهری و امنیت عابران پیاده ۳۰ دستگاه موتور سیکلت وخودرو متخلف توقیف شدند، خاطر نشان کرد:در این طرح ۱۵۰ اتباع افغانی که به صورت غیر قانونی در استان اقامت داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کشف تعدادی آلات وادوات مصرف و توزین، مقادیری مشروبات الکلی - وکشف ۱۰ تیغه سلاح سرد و اسلحه شکاری از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

احتکار روغن خوراکی در نصرت آباد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در روستای نصرت آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره تعزیزات به انبار شناسایی شده اعزام شدند و در بازرسی از آن ۲ هزار ۱۲۴ کیلو روغن خوراکی دپو شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۳ تن مرغ زنده قاچاق در آوج

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ علی زرینی افزود: در بازرسی از خودرو ۳ تن مرغ زنده قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف لباس قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری سمند مشکوکشدند و در بازرسی از آن ۸۴۰ ثوب انواع لباس خارجی قاچاق و ۵۰ کیلو پودر رنگ کشف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فراخوان اعزام مشمولان در خرداد ماه ۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت خرداد ماه هستند باید راس ساعت ۷ صبح روز یکشنبه یکم خرداد در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مراجعه تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

سرهنگ امید همتی مجد افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادرمی شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی ازدفاترمذکور مراجعه کنند.

سرهنگ همتی مجد بیان داشت: اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در پی خواهد داشت.

سرهنگ همتی مجد بیان داشت: تمامی مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون (مننژیت و کرونا)، وبرگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیرو‌های مسلح وسایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدرو ... را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

آندسته از مشمولانی که خودشان و یا خانواده آنان مبتلا به بیماری کرونا هستند، در اسرع وقت موضوع را به معاونت وظیفه عمومی گزارش تا موعد اعزام آن‌ها تمدید گردد.

اقلام بهداشتی مورد نیاز (ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست ها) قبل از حضور مشمولان در مراکز آموزش نیرو‌های مسلح، تهیه وهمراه داشته باشند.

مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر، جیره خشک بین راهی همراه داشته باشند. به منظور صیانت از ابتلا به بیماری در طول مسیر توقف در رستوران‌های تو راهی برای صرف غذا را ندارند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

پلمب ۲ عطاری عرضه کننده قرص‌های غیرمجاز درآبیک

فرمانده انتظامی آبیک گفت: در تداوم برنامه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف و عطاری ها، ماموران از دو واحد عطاری هزار و ۳۰۰ عدد قرص و داروی غیر مجاز کشف و هر دو واحد متخلف با دستور مقام قضائی پلمب کردند.

کشف بیش از ۸ کیلوگرم حشیش در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: روز گذشته ماموران گشت این پلیس، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، دودستگاه خودروی سواری پرایدو پیکان را برای بررسی بیشترمتوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از این دو خودرو موفق به کشف ۸ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل خودرو‌ها جاساز شده بود، شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در این پرونده ۲ خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی بسته حوادث وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان معرفی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟