Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد اشرفی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز با حضور در خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی از نزدیک با روند فعالیت‌های این خبرگزاری آشنا شد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی با اعلام رضایت از عملکرد خبرگزاری فارس در انعکاس منصفانه اخبار استان اظهار داشت: خبرگزاری فارس به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار در سطح کشور می‌باشد که نقش آن در عرصه‌های گوناگون محوری است و پیگیری دغدغه های مردم همواره در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی با اشاره به اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس با حفظ تمام موازین به‌خوبی مطالبه‌گری می‌کنند که باعث تحرک در استان می‌شود، تاکید کرد: نقد سالم و دفاع خوب از اقدامات انجام شده توسط خبرنگاران مجموعه خبرگزاری فارس قابل احترام است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از طرح اصلاح اقتصادی، گفت: روند آگاهی بخشی و اقناع سازی افکار عمومی باید همچنان استمرار داشته باشد.

اشرفی بیان داشت: اقناع منطقی افکار عمومی وظیفه همه ما به ویژه رسانه‌هاست لذا با توجه به اینکه اجرای این طرح برای نظام بسیار حیاتی و مهم است، اقناع‌سازی و روشنگری در این زمینه، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: دولت سیزدهم، با ساماندهی ارز ترجیحی، به دنبال کمک به معیشت و اقتصاد مردم است و در این میان رسانه ها با اقناع افکار عمومی، در اجرای موفق این طرح نقش موثری دارند.

لزوم هم‌افزایی رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات ملی خراسان‌جنوبی

محمدرضا براتی، مسئول خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۵ تا ۲۰ خبر از اخبار سطح استان ارسال می‌شود، گفت: ما در این خبرگزاری در عین اینکه تلاش می‌کنیم کار تخصصی و حرفه‌ای ارائه دهیم باور و ایمان‌مان این است که در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کیفی سازی اخبار در دستور کار این خبرگزاری قرار گرفته است، بیان کرد: رسالت رسانه‌ها بسیار خطیر و سنگین است و باید تلاش کنیم با بصریت‌افزایی و آگاه‌سازی عمومی از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان این دسیسه‌ها را خنثی کنیم که تلاش خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی در این راستا بوده و چنین فعالیت‌هایی تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مکتوب نیز از اخبار و گزارشات این خبرگزاری استفاده می‌کنند، ادامه داد: خراسان جنوبی از لحاظ وجود رسانه‌های فعال در جایگاه خوبی قرار دارد اما میبایست انسجام و هم‌افزایی در بین رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات ملی در دستور کار قرار گیرد. 

مشروح گفت‌وگو خبرنگار فارس با جواد اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به زودی منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی معاون اقتصادی استاندار بازدید معاون استاندار استانداری خراسان جنوبی اقتصادی استاندار خراسان جنوبی خبرگزاری فارس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود