Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد روز سه شنبه به همراه سرهنگ خدایی فرمانده انتظامی شهرستان، رمضانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ولیعصر (عج)، رضایی فر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، عنبر بیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد، سلحشور عضو شورای اسلامی شهر ملارد و دیگر مسئولین شهرستان با خانواده شهید مرتضی میری و جانباز سرافراز محمد داور پناه دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید میری از شهدای گرانقدر موشکی و از یاران سردار شهید طهرانی مقدم است که در ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 در ۲۱ ابان ماه سال ۱۳۹۰ بود و ساعت بیست و چند دقیقه از یک بعداز ظهر می‌گذشت که تهران و حومه تهران با صدای مهیبی لرزید.

تقریبا ۱۱ سال پیش در ۲۱ ابان ماه سال ۱۳۹۰ بود و ساعت بیست و چند دقیقه از یک بعداز ظهر می‌گذشت که تهران و حومه تهران با صدای مهیبی لرزید. لرزش انفجار در بیشتر شهرهای استان‌های تهران و البرز مانند تهران، شهریار، شهرقدس، نسیم شهر کرج، پرندک، اشتهارد، ملارد، ماهدشت و بخش‌هایی از ساوه در استان مرکزی احساس شد. برخی گفتند زلزله بود، برخی گمان کردند پمپ بنزین منفجر شده، عده‌ای دیگر از نشت گاز لوله‌های ساختمان‌های تازه ساز سخن می‌گفتند و... و هرکسی با حال پریشان علت این لرزش و صدا را جویا می‌شد.

سردار حسن طهرانی مقدم رئیس سازمان خودکفایی سپاه به‌همراه چند تن از پاسداران در پادگان شهید مدرس و بر اثر انفجار زاغه مهمات به شهادت رسیدند.

جانباز سرافراز پنجاه درصد، محمد داور پناه در سال ۱۳۶۴ در منطقه قصر شیرین به درجه جانبازی نائل آمد.

برچسب‌ها خانواده شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا ملارد جانباز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانواده شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا خانواده شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا ملارد جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست