Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش دهقان سه‌شنبه در بازدید از بخش های مختلف پروازی و ترمینال فرودگاه بین المللی لار اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در لارستان بزرگ، فرودگاه این شهرستان است و همواره توانسته در بخش‌های مختلف کمک شایانی به رونق و توسعه این شهرستان داشته باشد.

معاون استاندار فارس بیان داشت: فرودگاه از دروازه‌های ورودی منطقه است که می‌تواند در بخش‌های مختلف یاری‌ رسان منطقه شود و باید تلاش کنیم این ظرفیت مهم بیش از پیش  تقویت و پروازهای داخلی و خارجی آن افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته دراین فرودگاه نیز گفت: کارهای خوب و قابل قبولی برای رونق و توسعه خطوط پروازی و به لحاظ زیرساختی در این فرودگاه انجام شده و تجهیزات پیشرفته مناسبی نیز در بخش های مختلف آن راه اندازی شده که البته بدون شک باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: با توجه به ظرفیت هایی خوب  و منحصر به فرد این منطقه به ویزه ارتباطات و مراودات تجاری تجار و سرمایه گذاران با کشورهای حوزه خلیج فارس فرودگاه شهرستان می تواند بسترمناسبی برای جذب سرمایه گذارن و گردشگران و محور مهم توسعه اقتصادی و صادراتی شود.

معاون استاندار فارس یادآور شد: همکاری سرمایه گذاران و بازرگانان و همین ارتباطات دوسویه می تواند زمینه و شرایط را  برای تقویت پرواز های این فرودگاه بیش از پیش فراهم کند.

دهقان همچنین ضمن دیدار با کارکنان از تمام بخش های مختلف فرودگاه از جمله ساختمان اداری، واحد پلیس و سپاه، شرکت ایران ایر، ترمینال، واحد فنی مهندسی، برج کنترل، بخش گمرک، بخش گذرنامه، مراقبت پرواز، شرکت خدمات هوایی سامان، مراکز DVOR و DME ، موتورخانه، باند فرودگاه و خدمات ایمنی زمینی این فرودگاه بازدید کرد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لار هم گفت: این فرودگاه یکی از فرودگاه های مهم ، فعال و پرکار در سطح جنوب کشوربه ویژه در زمینه انجام منظم پروازهای خارجی محسوب می شود.

امین الله صولتی با اشاره به افزایش ۹۲ درصدی شمار اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی لار اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با انجام یک هزار و ۱۴ سورتی پرواز بیش از ۸۹ هزار مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۹۸۸ مسافر از طریق پروازهای داخلی و ۶۴ هزار و ۸۲۲ مسافر نیز در قالب پروازهای خارجی از این فرودگاه جا به جا شدند.

او گفت: هم اینک از فرودگاه لارستان هفت پرواز به مقصد دبی، سه پرواز به مقصد تهران و یک پرواز به مقصد کویت و دوحه در هفته انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لار همچنین گفت: افزایش پروازها ، توسعه ترمینال مسافری و راه اندازی و افتتاح ترمینال کارگو از مهمترین برنامه های توسعه ای این فرودگاه است.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز لارستان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز لارستان فارس فرودگاه بین المللی لار بخش های مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)