Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:13:34 GMT

کشف انبار احتکار مواد شوینده به ارزش ۱۵ میلیارد در ورامین

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۹۵۴

کشف انبار احتکار مواد شوینده به ارزش ۱۵ میلیارد در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی شرق استان با انجام تحقیقات از احتکار کالا در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار خود قراردادند. 

وی گفت: ماموران با کسب مجوز قضائی و حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تعزیرات از انبار مورد نظر بازدید و بازرسی که، یک هزار و ۴۰۰ عدد مایع دستشویی، یک هزار و ۴۴۰ عدد شامپو، ۲ هزار و ۱۲۴ عدد شیشه شوی، ۴۶۰ عدد مایع ظرفشویی، یک هزار و ۵۸۴ عدد پودر رختشویی، ۴۸۰ عدد فوم دستشویی، ۸۰ عدد مایع لباسشویی، ۷۲۰ عدد خمیر دندان، ۱۰۴ عدد وایتکس و ۷۲۴ کیسه فریزر، که طبق نظر کارشناسان  ۱۵ میلیارد ریال ارزش گذاری شده، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد. 

سردار عزیزی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد