Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه در دیدار با معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلواکی گفت: ایران برای ارتقاء و تعمیق همکاری های سیاسی و اقتصادی دوجانبه و نیز در سازمان های بین المللی آماده استو برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی فرصت مناسبی برای گفتگو در زمینه های جدید تجاری و اقتصادی است.

خانم اینگرید بروثکوا نیز در این دیدار با ابراز خوشوقتی از برگزاری نشست رایزنی های سیاسی میان دو‌کشور بر اهمیت تقویت ارتباطات سیاسی و مناسبات اقتصادی فیمابین دو کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین امیر عبداللهیان همچنین با اشاره به موضع ایران مبنی برمخالفت با جنگ در هرجای دنیا گفت: در افغانستان، فلسطین و یمن صحنه های دلخراش آسیب به مردم عادی، زنان و کودکان را شاهدیم و لازم است نهادها و سازمانهای بین المللی و اروپایی رویکرد مناسبی را اتخاذ و توجه بیشتری را در این موضوع صورت دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری اسلواکی غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 

سید روح‌الله حسینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل، با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی طالبان دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط سیاسی و فرهنگی دو کشور بحث کردند.

حسینی به نقاط مشترک فراوانی که میان ایران و افغانستان از جمله دین، زبان، فرهنگ، تاریخ، ادبیات، جغرافیا، نژاد، مرز و ... وجود دارد، به وجود منافع مشترک ناشی از این نقاط اشتراک اشاره کرد و افزود: متاسفانه باید اعتراف کرد که با این حد از نقاط اشتراک، میزان حضور ایران در عرصه‌های فرهنگی و علمی در مقایسه با برخی دیگر از کشورها از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

رایزن فرهنگی ایران در پایان ضمن تأکید دوباره بر ضرورت نگاه عمیق به مقوله فرهنگ، خواهان تعیین تکلیف اتاق‌های ایران‌شناسی در دانشگاه‌های «کابل»، «ابوریحان»، «پروان» و «تعلیم و تربیت» گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد